کرمانشاه؛

در تئاتر کرمانشاه حتی پرنده هم پر نمی زند

مسئول دفتر تئاتر خیابانی کرمانشاه با اشاره به اوضاع نامناسب مالی گروه‌های تئاتر، گفت: این وضعیت موجب شده تا عملا درهای تئاتر کرمانشاه بسته شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از کرمانشاه ؛ سعید ذبیحی گفت: برای درک این اوضاع و احوال نابسامان کافی است خبری از تئاتر شهر کرمانشاه بگیرید و درخواهید یافت که پرنده هم آنجا پر نمی‌زند.

وی با بیان اینکه امسال کرمانشاه برخلاف سنوات گذشته نماینده‌ای در بخش تئاتر خیابانی جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر ندارد، گفت: مشکل اینجاست که بچه‌های تئاتر خیابانی کرمانشاه با توجه به اوضاعنامناسب مالی که وجود دارد، دیگر رغبتی برای تولید اثر ندارند.

ذبیحی به اوضاع دلسردکننده تئاتر استان و عدم حضور حتی یک گروه تئاتر خیابانی در جشنواره تئاتر فجر اشاره کرد و افزود: این در حالیست که کرمانشاه هر ساله حداقل دو گروه در این جشنواره داشته است.

ذبیحی افزود: عدم حمایت‌های مادی و معنوی مسئولین از بچه‌های تئاتر موجب شده تا گروه‌های تئاتر در حال حاضر وضعیت نابسامانی پیدا کنند.

وی در ادامه به اوضاع نامناسب تئاتر استان اشاره کرد و افزود: درهای تئاتر استان عملا بسته شده و این اوضاع نابسامان نه تنها تئاتر خیابانی بلکه در مجموع تئاتر استان را هم تحت تاثیر قرار داده است.

ذبیحی با بیان اینکه مردم تشنه دیدن هنر هستند و از طرفی هم هنرمند تشنه ارائه کار است، گفت: این وسط همت مسئولین لازم است تا زمینه را برای ارائه هنر فراهم کنند و از هنر و هنرمند حمایت کنند.

مسئول دفتر تئاتر خیابانی کرمانشاه در پایان از تولید سالانه 20 تا 25 اثر درحوزه تئاتر خیابانی استان خبر داد و اظهار کرد: این آثار در طول سال در اماکن مختلف هر کدام بین سه تا سی و یا چهل اجرا خواهند داشت.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: کرمانشاه ، تئاتر ، پرنده ، پر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.