کرمانشاه؛

تبدیل وضعیت برای پرسنلین 5 سال سابقه خدمت

شهردار کرمانشاه گفت : آن عده از نیروهای شهرداری که حداقل 5 سال سابقه خدمت دارند تبدیل وضعیت خواهند شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از کرمانشاه؛ عبدالرضا شعبانی در حاشیه دیدار هفتگی خود با کارکنان و بررسی مشکلات و پیشنهادات آنان، از ارتقاء شغلی پرسنل غیر رسمی بالای 5 سال سابقه کار در شهرداری کرمانشاه و سازمانهای وابسته که تاکنون فعاليت مستمر داشته اند، مطابق وعده و قولی که در آغاز فعالیتش داده بود، خبر داد.

وی افزود: متاسفانه از 5 هزار نیروی مشغول به کار در شهرداری تنها 108 نفر رسمی هستند و این فاجعه است لذا باید سازو کاری فراهم می شد تا تعداد کثیری از این افراد رسمی شوند و شهرداری را در پیشبرد اهداف عالیه مدیریت شهری حمایت کنند.

شعبانی گفت: با هماهنگی ها و پیگیری هایی که به عمل آوردیم موفق شدیم برای اولین بار، هسته گزینش استانداری را در شهرداری مستقر کنیم تا سوابق و اطلاعات پرسنل را بررسی و همه افراد واجد شرایط تبدیل وضعیت یک درجه ارتقای شغلی بیابند.

شهردار کرمانشاه با اشاره به اینکه با اجرای تبدیل وضعیت شغلی، کارکنان شرکتی به قراردادی، قراردادی به پیمانی و پیمانی به رسمی ارتقاء می یابند، افزود: با هدف ایجاد انگیزه و دلگرمی به کار و تامين امنيت شغلی نيروهای شهرداری کرمانشاه و با توجه به موافقت شورا تغيير وضعيت کارکنان شرکتی، قراردادی و پیمانی در دستور کار قرار گرفته است.

وی رسیدگی به وضعیت نیروهای غیررسمی در شهرداری کرمانشاه را سبب جهش روحی و به تبع آن افزایش کارآمدی و توان مجموعه دانست و تأکید کرد: پرسنلی که رضایت شغلی در سطح بالایی دارند نسبت به شغل و کار خود نگرشی مثبت خواهند داشت و این موضوع بهره وری افراد در ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت مناسب را در پی خواهد داشت.

شعبانی ادامه داد: تبدیل وضعيت شامل تمام نيروهای کارگری خدماتی که توسط شرکتهای پيمانکاری برای تامين نيروی انسانی در شهرداری و سازمانهای تابعه به شکل روزمزد یا قراردادی به کار گرفته شده اند می گردد و در صورتی انجام میشود که تا پایان سال ... جذب شده و هنوز نيز شاغل در شهرداری و یا سازمانهای تابعه شهرداری باشند.

وی تاکيد کرد: با تایيد اعضای شورای شهر تمامی نيروهای قراردادی شاغل در شهرداری و سازمانهای تابعه که قبل از سال 89 جذب شده اند و هنوز به شکل مستمر شاغل هستند به شکل پیمانی تبدیل وضعيت می شوند.

شهردار کرمانشاه همچنین افزود: نیروهای پیمانی دارای بیش از 5 سال سابقه فعالیت در شهرداری نیز به رسمی تبدیل وضعیت خواهند شد.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: کرمانشاه ، تبدیل ، پرسنلی ، سال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.