سنندج؛

تدریس بیش از ۱۳۰رشته در دانشگاه آزاد کردستان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان از تدریس ۱۳۰ رشته تحصیلات تکمیلی در این استان خبر داد و گفت: در سال۹۲ تنها ۱۸ رشته کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد اسلامی در این استان فعال بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  سنندج، محمدقربان کیانی صبح امروز در جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان افزود:توسعه تحصیلات تکمیلی و افزایش رشته های دو مقطع کارشناسی ارشد و دکتری یکی از اولویت های اصلی دانشگاه آزاد اسلامی در کردستان طی دو سال اخیر بوده است و خوشبختانه در این بخش به موفقیت های خوبی دست پیدا کرده ایم.

وی به وضعیت کنونی دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان اشاره کرد و گفت: هم اکنون بالغ بر ۱۳۰ رشته در مقاطع تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان فعال است که این مهم نشان دهنده ظرفیت های بالای دانشگاه است و همه ما وظیفه داریم در راستای ارتقاء این مهم تلاش و جدیت بیشتری داشته باشیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج گفت:کیفی سازی فعالیت های دانشگاه آزاد اسلامی در کردستان به ویژه واحد سنندج به عنوان یک اولویت در دستور کار قرار گرفته است و انتظار می رود که در این راستا نیز فعالیت های بهتری اجرایی و عملیاتی شوند.


انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.