اردبیل؛

افزایش گردشگران داخلی و خارجی در سرعین

استاندار اردبیل گفت: با کلید خوردن سومین جشنواره زمستانی در سرعین، گردشگران داخلی و خارجی در این شهرستان افزایش می‌یابد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ مجید خدابخش در آئین افتتاح سومین جشنواره زمستانی در سرعین اظهار داشت: جشنواره زمستانی سرعین فرصتی بسیار مهم برای جذب گردشگران داخلی و خارجی است و با افتتاح این جشنواره روند ورود گردشگران داخلی و خارجی در شهرستان سرعین افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه شهرستان سرعین ظرفیت‌های بسیار مهمی در بخش گردشگری دارد، گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تحول عظیمی در بخش گردشگری شهرستان سرعین به‌وجود می‌آید تا شاهد پویایی بخش اقتصادی در حوزه گردشگری باشیم.

استاندار اردبیل حضور هنرمندان و بازیگران بنام ایران را در جشنواره زمستانی سرعین بسیار مهم عنوان کرد و گفت: با حضور این هنرمندان و بازیگران شور و حال خاصی در بین مردم منطقه به وجود آمده که انتظار می‌رود در طول یک ماه برگزاری جشنواره سرعین شاهد تحول عظیمی در بخش اقتصادی و جذب گردشگران مختلف باشیم.

خدابخش بیان کرد: شهرستان سرعین از لحاظ آب و هوایی و موقعیت جغرافیای در کشور بی‌نظیر است و مردم کشورهایی که هم‌اکنون با آلودگی هوا روبه رو هستند می‌توانند با سفر به شهر اردیبل اکسیژن خالص و هوای پاک را استشمام کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.