تهدید جدید طالبان برای حمله به مراکز آموزشی

یک گروه تروریستی وابسته به طالبان، با انتشار ویدیویی اعلام کرد حمله‌های خود بر ضد دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی را افزایش می‌دهد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری پرس تی وی، گروه تروریستی وابسته به طالبان با انتشار ویدیویی از انجام حمله های بیشتر علیه دانشگاه ها و مراکز آموزشی پاکستان خبر داد.

در ویدیویی که از سوی گروه ترویستی تحریک طالبان پاکستان امروز (جمعه) منتشر شد و در اظهارات عمر منصور نشان داده می شود، ضمن اعلام انجام حمله های بیشتر علیه مراکز آموزشی پاکستان را «شیرخوارگاه» نامید که بر خلاف فرامین الهی بنا شده است.

این گروه وابسته به القاعده، خود را عامل حمله و بمب گذاری چهارشنبه گذشته در دانشگاه باچاخان در شهر چارسده معرفی کرده است. در حمله به این دانشگاه که  نزدیک شهر پیشاور قرار دارد دست کم 25 نفر کشته و ده ها تن دیگر زخمی شدند.

در این پیام ویدیویی منصور می گوید:«تحریک انصاف به دانشگاه ها حمله می کند بدلیل اینکه آنجا مکان هایی هستند که از آن وکلا، نظامیان و نمانیدگان پارلمان بیرون می آیند و همه آنها با خدا دشمنی دارند.»

وی در این ویدئو ادامه می دهد:«بجای هدف قرار دادن سربازان، ما شیرخوارگاهایی را هدف قرار می دهیم که این افراد پرورش می دهند.» منصور افزود:« ما حمله به مراکز آموزشی را ادامه می دهیم، بدلیل اینکه آنها نهادهایی هستند که درآن مرتدها پرورش می یابند و ما این نهاد را از بین می بریم.»

وی پس از حمله سال 2014 یه مدرسه نظامی پیشاور ویدئویی مشابه منتشر کرده بود. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار