قم؛

تکواندوکاران یاسین پیشرو در لیگ برتر نوجوانان کشور

سرپرست تیم تکواندوی یاسین پیشروی قم گفت: تکواندوکاران یاسین پیشرو با ۳ حریف در لیگ بر‌تر نوجوانان کشور به میزبانی شیراز رفتند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ تیم تکواندوی یاسین پیشروی قم که امسال در لیگ بر‌تر نوجوانان کشور حاضر است فردا جمعه دوم بهمن‌ماه در شیراز در هفته‌های سوم، چهارم و پنجم از دور برگشت این مسابقات برابر حریفان خود به میدان می‌رود.

حسینی سرپرست تیم تکواندوی یاسین پیشروی قم بیان کرد: این تیم از هفته سوم دور برگشت به دیدار تیم صدرنشین پاس قوامین می‌رود و این مسابقه، مهم‌ترین دیدار هفته سوم دور برگشت محسوب می‌شود و برای تیم رده دومی لوازم خانگی کن تهران از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی افزود: یاسین پیشرو در هفته چهارم برابر دانشگاه آزاد و در هفته پنجم دور برگشت برابر شورای شهر کرمانشاه روی شیهاپ چانگ خواهد رفت و امیدوار به کسب پیروزی در هر ۲ بازی و حفظ رتبه سوم جدول هستیم.

وی عنوان کرد: یاسین پیشرو در دومین مسابقه خود از دور برگشت کار آسانی در پیش داشت و ۱۰ بر صفر برابر پرنیان تجارت تهران پیروز شد تا رتبه خود در جایگاه سوم جدول را تثبیت کند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر تیم پاس قوامین با ۲۴ امتیاز در صدر است و تیم لوازم خانگی کن با ۲۳ امتیاز و یاسین پیشروی قم با ۱۴ امتیاز در رده‌های دوم و سوم هستند.

در پایان خاطر نشان کرد: در این رقابت‌ها تیم‌های فرآورده‌های گوشتی سفیر، دانشگاه آزاد، یاسین پیشروی قم، لوازم خانگی کن تهران، پاس قوامین، شورای شهر کرمانشاه، مجتمع فرهنگی ورزشی غدیر و پرنیان تجارت حضور دارند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.