بحری:اعتیاد در صدر آسیب‌های اجتماعی ملارد قرار دارد

عضو شورای اسلامی شهر ملارد گفت: شهر ملارد به دلیل مهاجرپذیری و ضعف‌ و کمبودهای شدید ساختاری در عرصه فرهنگی با آسیب‌های اجتماعی قابل توجهی مواجه است که اعتیاد یکی از اصلی ترین آن‌ها به شمار می‌رود.

اعتیاد در صدر آسیب‌های اجتماعی ملارد قرار دارد
حاجعلی بحری عضو شورای اسلامی شهر ملارد در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: شهر ملارد از مناطق پرجمعیت غرب استان تهران به شمار می‌رود که در طول سالیان اخیر متناسب با مهاجرپذیری که از آن برخوردار بوده اقدامات لازم را در عرصه توسعه فرهنگی لحاظ نکرده است.

وی افزود: توسعه  فرهنگی مستلزم مدیریت اصولی و تأمین امکانات است که متأسفانه در شهر مذکور به خصوص در حوزه زیرساخت‌های فرهنگی توفیق چندانی حاصل نشده است.

بحری گفت:در شرایط فعلی برخی آسیب‌های اجتماعی شهر ملارد را تهدید می‌کند که معضل اعیاد از نمونه‌های آن به شمار می‌رود.

عضو شورای اسلامی شهر ملارد عنوان کرد: کاهش و دفع چنین معضلاتی با تکیه بر همگرایی و هم‌سویی سازنده محقق می شود و نمی‌توان با انتظار از یک اداره  یا نهادی‌ها به چنین امر خطیری نائل شد.

وی افزود: تجدید نظر در اولویت گذاری‌ها لازمه فعالیت فرهنگی در این عرصه است و در کنترل آن تزریق اعتبارات و هزینه لازم اصل حائز اهمیت دیگری به شمر می‌رود که در حال حاضر و با شرایط موجود، وضعیت فعلی رضایت‌بخش به نظر نمی‌رسد.

بحری یادآور شد: تنگناهای مالی در تشدید محدودیت‌ها بی‌تأثیر نبوده و انتظار می‌رود همواره نسبت به هدف‌گذاری در حوزه فرهنگی نگاه ویژه‌ای لحاظ شود زیرا ریشه و سنگ‌بنای تمامی پیشرفت‌ها به این عرصه گره خورده است.

انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار