سرمربی سابق استیل‌آذین روی نیمکت تیم ملی مونته‌نگرو

فدراسیون فوتبال مونته نگرو هدایت تیم ملی فوتبال این کشور را به سرمربی سابق استیل‌آذین سپرد.

به گزارش خبرنگار  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، فدراسیون فوتبال مونته نگرو (FSCG) روزگذشته اعلام کرد این کشور لیوبیسا تومباکوویچ را که سابقه هدایت استیل آذین را نیز در کارنامه دارد، به عنوان سرمربی جدید تیم ملی این کشور منصوب کرده تا به اوضاع نابه سامان آن سروسامان بدهد.
 
در وب سایت فدراسیون فوتبال مونته نگرو  آمده است "هیئت اجرایی در جلسه امروز به اتفاق آرا تصمیم گرفت تومباکوویچ را به عنوان مربی تیم ملی تعیین کند.

 این مربی امروز (روز چهارشنبه) وارد پودگوریتسا مونته نگرو می شود تا  قرارداد دو ساله خود را امضا کند. دو بازی اول او به عنوان سرمربی مونته نگرو دو دیدار دوستانه  است، مسابقه دوستانه خارج از خانه مقابل یونان در 24 مارس ودیگری در خانه  مقابل بلاروس در 29مارس.

تومباکویچ 63 ساله که جانشین برانکو برانوویچ شده است، با پارتیزان بلگراد ،شش عنوان قهرمانی در لیگ صربستان و با شاندونگ هم دو قهرمانی در لیگ چین به دست آورده است. آخرین تیم باشگاهی او تیم چینی ووهان زال بود.

او علاوه بر استیل آذین،هدایت تیم های النصر عربستان سعودی، و آ ا ک آتن را نیز بر عهده داشته است.

مونته نگرو به عنوان یک کشور مستقل هرگزبه یک تورنمنت بزرگ راه نیافته  و در انتخابی جام جهانی 2018 با تیم های رومانی، دانمارک، لهستان، ارمنستان و قزاقستان هم گروه  است.  
آنها در مقدماتی  یورو 2016 ، پس از اتریش، روسیه و سوئد چهارم گروه خود شدند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار