قزوین؛

اجرایی شدن مصوبه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید

از ابتدای فعالیت ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در قزوین تاکنون 132 مورد از مصوبات این ستاد اجرایی شده است.

اجرایی شدن مصوبه ستاد تسهیل و رفع موانع تولیدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: تاکنون هفت جلسه اصلی ستاد تسهیل و رفع موانع تولیددر استان برگزار شده است.

پرزحمت افزود: در هفت جلسه گذشته 281 مصوبه، مربوط به 186 واحد صنعتی و تولیدی تصویب شده که 231 مصوبه برای 214 واحد صنعتی و تولیدی به همراه داشته است.

وی گفت :از جلسه اصلی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید قبلی تاکنون 19 جلسه فرعی تشکیل شده که 50 مصوبه داشته و این مصوبات مربوط به 46 واحد صنعتی و تولیدی بوده است.

پرزحمت ادامه داد: همچنین 13 جلسه مربوط به واحدهای صنعتی برای 37 واحد صنعتی برگزار شد که مسئولان 40 مصوبه راتصویب کرده اند.

وی  از تشکیل 6 جلسه مربوط به جهادکشاورزی خبرداد و گفت: در این جلسات 10 مصوبه برای 10 واحد کشاورزی  به تصویب رسیده است.

پرزحمت با اشاره به جلسات کارگروه‌ های فرعی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان عنوان کرد: تاکنون بانک‌ها 59 جلسه ، اداره مالیات 10 جلسه، بیمه تأمین اجتماعی 9 جلسه و سایردستگاه‌های اجرایی نیز 23 جلسه  را برگزار کرده اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در ادامه از آمار قابل توجه جلسات  بانک ها خبر داد و گفت: فراوانی جلسات بانک‌ها بیشتراز سایر بخش‌ها بوده که 50.5 درصد مصوبات را شامل می‌شود.

پرزحمت اظهار کرد: از ابتدای فعالیت ستاد تسهیل و رفع موانع تولید تاکنون 132 مورد از مصوبات این ستاد در استان قزوین اجرایی شده است.

وی خاطرنشان کرد: تعداد درخواست‌های مطرح شده در کارگروه تفاهم در خصوص مشکلات معادن استان با اداره کل منابع طبیعی استان قزوین نیز 28 مورد بوده است.

انتهای پیام/ع


برچسب ها: مصوبه ، ستاد ، تسهیل ، تولید ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.