شیراز؛

سرقت در فیروزآباد، کشف در مرودشت

فرمانده انتظامی شهرستان "مرودشت" استان فارس از کشف یک دستگاه خودرو سرقتی در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز شیراز؛سرهنگ "دلاور القاصی مهر" گفت: ماموران پاسگاه انتظامی "سیوند" از طریق منابع خبری، از اوراق كردن یک دستگاه خودرو توسط افرادی مشکوک مطلع و بلافاصله جهت بررسی موضوع در محل حاضر شدند.


وی افزود: ماموران با حضور در محل مشاهده کردند، دو نفر در حال اوراق كردن یک دستگاه خودرو وانت "نیسان" هستند، که آنان به محض مشاهده ماموران اقدام به فرار كردند که با هوشیاری و سرعت عمل ماموران دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان "مرودشت" اظهار كرد: با استعلام مشخصات خودرو از سامانه پلیس آگاهی، مشخص شد این خودرو چند ساعت قبل از شهرستان "فیروزآباد" سرقت شده است.


سرهنگ "دلاور القاصی مهر" تصریح کرد: با انتقال متهمان به پاسگاه و طی بازجویی های فنی و پلیسی، آنان به جرم خود اقرار و متهمان جهت تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی منتقل شدند.

وی گفت: در این راستا یک دستگاه خودرو وانت دیگر نیز که متهمان قصد داشتند بوسیله آن قطعات اوراقی خودرو سرقتی را انتقال دهند، نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان "مرودشت" بیان كرد: سارقان همواره در پی فرصت مناسب جهت سرقت هستند از این رو؛ وسایل نقلیه خود را در جاهای امن و مطمئن که دارای نورور و شنایی کافی است پارک كنند و هنگام ترک خودرو از بسته بودن در آن اطمینان کامل حاصل كنند و از بجا گذاشتن اشیاء و لوازم قیمتی در خودرو پرهیز كنند.


انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.