«تا جمعه» پنجشنبه به روی آنتن شبکه یک می‌رود

برنامه ترکیبی «تا جمعه» به تهیه‌کنندگی علی هنرور هر هفته پنجشنبه شب‌ها بعد از پخش فیلم سینمایی از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

علی هنرور، تهیه‌کننده برنامه «تا جمعه» در خصوص ویژگی‌های این برنامه در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: «تا جمعه» عنوان برنامه‌ای است که به بررسی برنامه‌های تولیدی و زنده شبکه یک سیما می‌پردازد. در واقع در این برنامه، برنامه‌های در دست تولید و در حال پخش نقد و بررسی شده و برترین‌ها به نظرسنجی گذاشته شده و انتخاب می‌شوند. پخش پشت صحنه برنامه نیز از بخش‌هایی است که در برنامه وجود دارد.

وی بیان کرد: اجرای این برنامه را سعید شیخ‌زاده برعهده دارد. «تا جمعه» در 26 قسمت یک ساعته پنجشنبه‌ شب‌ها، بعد از پخش فیلم سینمایی به روی آنتن خواهد رفت. این هفته پنجشنبه شاهد اولین قسمت آن در پخش شبکه یک خواهیم بود. البته ممکن است مدت زمان برنامه افزایش پیدا کند.

هنرور اظهار داشت: از دیگر بخش‌هایی که در برنامه وجود دارد، مهمان‌شدن عوامل سریال‌هایی است که مورد بررسی قرار می‌گیرند. بخش نوستالژی نیز از دیگر قسمت‌هایی است که شاهد پخش آن خواهیم بود. در این بخش برنامه‌هایی که در گذشته پخش شده‌اند، بررسی می‌شوند. به طور کل گزارشی از عوامل و نحوه ساخت برنامه‌ها به بینندگان ارائه می‌شود. به این ترتیب می‌توان «تا جمعه» را یک جنگ محسوب کرد.

وی تصریح کرد: قرار بر این بود تا برنامه به صورت تولیدی روی آنتن برود؛ اما نظر مدیران این بود به صورت زنده پخش شود.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار