مجتهد فاش کرد: محمد بن سلمان در پی استخدام مزدوران بلک واتر برای تسلط بر عربستان

افشاگر مسائل پشت پرده خاندان آل‌سعود اعلام کرد جانشین ولیعهد عربستان سعودی به دنبال استخدام مزدوران «بلک واتر» برای کنترل بر این کشور است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ فعال معروف عربستانی، تاکید کرد:محمد بن سلمان، جانشین ولی عهد و وزیر دفاع سعودی، درصدد اجیر کردن مزدوران بلک واتر برای سیطره برعربستان و درگیری های با محمد بن نایف، ولیعهد و وزیر کشور عربستان، است.

مجتهد فاش کرد « محمد بن زاید،» ولیعهد ابوظبی و معاون فرمانده کل نیروهای مسلح امارات، « روابط بسیار خوبی» با « اریک پرنس» رئیس شرکت آمریکائی « بلک واتر» دارد و مزدوران این شرکت را برای اهداف امنیتی در امارات و تجاوز به یمن استخدام کرده است. 

به گفته این افشاگر سعودی، بن زاید توانسته است  ارتباطی میان اریک پرنس و محمد بن سلمان برقرار کند و تلاش کرده است او را به انعقاد معامله‌ای با بلک واتر قانع کند.

مجتهد اضافه کرد: بن زاید به محمد بن سلمان پیشنهاد کرده است هنگامی که تصمیم گرفت ایده های خود را اجرائی کند، مزدوران بلک واتر را تحت پوشش حمایت از تاسیسات شرکت بزرگ سعودی « آرامکو» استخدام کند.

وی خاطرنشان کرد: هر چند مذاکرات بن سلمان با شرکت بلک واتر آغاز شده است، وی در اینباره تردید دارد زیرا تاسیسات آرامکو از حمایت نیرویی قدرتمند برخوردار است و توجیه استخدام مزدوران بلک واتر به جای آنها امری مشکل است.

مجتهد تصریح کرد: بن زاید بعد از تردید بن سلمان، پیشنهاد کرده مزدوران بلک واتر با عنوان « افزایش حمایت لوجستیک» استخدام شوند؛  این در حالیست که به نظر می رسد بن سلمان حاضر نیست وارد یک بازی شود که امکان توجیه آن تحت هیچ عنوانی وجود ندارد.

این فعال عربستانی در ادامه تصریح کرد: در هر صورت این ایده همچنان وجود دارد و ین زاید و بن سلمان درصدد هستند تا به هر بهانه ای دیگر مزدوران بلک واتر استخدام کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار