یاسوج؛

اضافه شدن 100 رشته آموزشی در مرکز فنی و حرفه‌ای

رئیس فنی و حرفه‌ای گچساران گفت: از ابتدای امسال تاکنون افزون بر 100 رشته در زمینه‌های مختلف به صورت پاره‌وقت و تمام‌وقت در این مرکز به متقاضیان آموزش داده شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ علیرضا گرامی با بیان اینکه مرکز فنی و حرفه‌ای گچساران، مرکزی فعال در عرصه آموزش رشته‌های جدید و دوره‌های آموزشی است که گام‌های خوبی در این راستا برداشته است.

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون افزون بر 100 رشته در زمینه‌های مختلف به صورت پاره‌وقت و تمام‌وقت در این مرکز به متقاضیان آموزش داده شده است.

گرامی تصریح کرد: مرکز فنی و حرفه‌ای گچساران تاکنون قراردادهای زیادی با ادارات و شرکت‌های فنی و تخصصی منعقد کرده است.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای گچساران تصریح کرد: همکاری و تعامل با ادارات و نهادها با ایجاد دوره‌های آموزشی و تخصصی ادارات از دیگر تلاش‌های این مرکز در راستای افزایش کیفیت‌بخشی به رشته‌ها است.

گرامی با اشاره به برگزاری دوره آموزشی کارکنان شرکت نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد در مرکز فنی و حرفه‌ای گچساران عنوان کرد: این دوره آموزشی با همکاری و تعامل میان شرکت توزیع برق کهگیلویه و بویراحمد و فنی و حرفه‌ای در راستای ارتقاء سطح مهارت کارکنان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه این دوره در دو روز برگزار شده است، یادآور شد: افزایش توانایی و بهره‌وری شغلی کارکنان شرکت توزیع برق کهگیلویه و بویراحمد هدف اصلی این دوره آموزشی بوده که با حضور 18 نفر از کارکنان توزیع برق این استان تشکیل شد.


انتهای پیام /ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.