یاسوج ؛

تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در یاسوج

مسئول حقوقی اداره اجراییات شهرداری یاسوج از تخریب بیش از 20 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در حاشیه شهر یاسوج خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ هدایت‌ راد با اشاره به ساخت و ساز غیرمجاز در شهر یاسوج گفت: حاشیه‌نشینی در اطراف شهر یاسوج در حال افزایش است و با افزایش این حاشیه‌نشینی ساخت و ساز غیرمجاز در اطراف شهر وجود دارد که شهرداری یاسوج اقدام به تخریب این بناها کرده است.

مسئول حقوقی اداره اجراییات شهرداری یاسوج اضافه کرد: در سال جاری بالغ بر 20 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در شهر یاسوج تخریب شده و سایر ساخت و سازهایی که در کمیسیون ماده 100 رای تخریب آنها صادر شده باشد نیز اجرا و تخریب می‌شوند.

وی با بیان اینکه شهرداری با ساخت و سازهای غیرمجاز برخورد می‌کند، تصریح کرد: بسیاری از این ساخت و سازها به صورت شبانه و در اراضی کشاورزی انجام می‌شود که شهرداری با طبق قانون این نوع بناها را تخریب می‌کند ضمن اینکه طبق قانون، شهرداری اجازه ارائه خدمات به ساخت و سازهای غیر مجاز را ندارد.

این مسئول با بیان اینکه مردم قبل از هرگونه ساخت و ساز به شهرداری مراجعه و در خصوص ملک خریداری شده استعلام بگیرند، اضافه کرد: ساخت و سازهای غیرمجاز در شهر یاسوج موجب شده شهرداری برای تعریض خیابان‌ها با مشکلاتی مواجه باشد.

راد تصریح کرد: شهرداری یاسوج به تنهایی قادر به برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز نیست و برای مقابله با این پدیده و همچنین تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز نیازمند همکاری نیروی انتظامی است.


انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.