باشگاه بعثت، لیگ برتر سلاح‌های بادی بانوان

دبیر سازمان لیگ تیراندازی گفت: هفته دهم و یازدهم لیگ برتر سلاح های بادی به میزبانی باشگاه بعثت برگزار می شود.

سیدجعفر حسینی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، از برگزاری لیگ برتر و لیگ دسته یک در سلاح های بادی بانوان خبر داد و در این خصوص گفت: هفته دهم و یازدهم لیگ برتر تیراندازی در سلاح های بادی بانوان به میزبانی باشگاه بعثت برگزار می شود.
 
وی در ادامه گفت: لیگ برتر سلاح های بادی به دلیل انصراف تیم بعثت از حضور در لیگ با 7 تیم انجام می شود اما میزبان تیم بعثت خواهد بود.
 
حسینی گفت: در مسابقات لیگ هفته دهم و یازدهم تیم های اصفهان خراسان، پردیسان، پاس قوامین، انقلاب تهران، مقاومت نزاجا برگزار می شود که در هفته دهم تیم اصفهان، در هفته یازدهم لیگ پاس قوامین استراحت دارند.
 
دبیر سازمان لیگ افزود: هفته پایانی لیگ دسته یک بانوان نیز برگزار می شود که در لیگ دسته یک تیم های کرمانشاه، همدان، زمزم ایران، اهواز، آزادگان تهران، آذربایجان حضور دارند که در پایان تکلیف تیم های صعود کننده به لیگ برتر سال آینده مشخص می شود.
 
وی گفت: مسابقات لیگ برتر سلاح های بادی در سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی به سرداوری بهمنی خواه برگزار می شود.
 
دبیر سازمان لیگ درباره تداخل لیگ برتر با مسابقات هند گفت: مسابقات سهمیه المپیک هند و روند برنامه های لیگ برتر را تغییر نمی دهد چون برای این مسابقات برنامه ریزی شد و هر تیمی که 2 تیرانداز ملی پوش داشته باشد می تواند درخواست تعویق مسابقه‌اش را بدهد و در زمان دیگری برگزار کند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار