قزوین ؛

کشف بیش از ۸۸۹ میلیون ۶۰۰ هزار ریال کالای قاچاق

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین از کشف بیش از ۸۸۹ میلیون و ۶۰۰ هزارت ریال کالای قاچاق طی آبان امسال در قزوین خبر داد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ از قزوین ؛پرزحمت گفت: با انجام بیش از ۴۴۲۱ مورد بازرسی از  واحد های صنفی مستقر در سطح  استان  و تشکیل ۵۶  پرونده قاچاق با ارزش ریالی به مبلغ  ۸۸۹ میلیون ۶۰۰ هزار  ریال  کشف و ضبط شد.

وی افزود: در این بازرسی ها انواع کالا های قاچاق شامل لوازم آرایشی و بهداشتی، تجهیزات پزشکی، طلا و جواهر، کیف و کفش، چای، انوع پوشاک، سوخت، باتری خودرو، انواع تلفن همراه، سیگار، آرد، لامپ، لوازم خانگی و انواع توتون و تنباکو  کشف و ضبط شده است.

پرزحمت اظهار داشت: در بین اقلام  کشف شده  به ترتیب  سیگار، لوازم آرایشی و بهداشتی، پوشاک، چایی بالا ترین ارقام را در رابطه به  تعداد بازرسی ها، تعداد پرونده های تشکیل شده و مبلغ ریالی  کالای کشف شده به خود اختصاص داده اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت، قاچاق را یکی از عوامل بروز مشکلات در بخش تولید و صنعت دانست و تاکید کرد: اجرای طرح های نظارتی در مبارزه با کالای قاچاق  یکی از  اقدامات مهم  این  سازمان  برای حمایت از صنایع است.

انتهای پیام/پ


برچسب ها: کشف ، کالا ، قاچاق ، پرونده ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.