نشست تخصصی "نقش احزاب در افزایش اعتماد عمومی و ضریب امنیت ملی" برگزار شد

نشست تخصصی نقش احزاب در افزایش اعتماد عمومی و افزایش ضریب امنیت ملی به همت مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور برگزار شد.

به گزارش حوزه احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، این نشست با هدف تقویت میزان آگاهی سیاسی و نشاط سیاسی برپا شد.

در این نشست تخصصی جمعی از نخبگان سیاسی، دبیران کل و نمایندگان احزاب و تشکل های سیاسی حضور داشتند.

حبیب الله بوربور عضو جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی، غلامعلی دهقان سخنگوی حزب اعتدال و توسعه، حسین کاشفی دبیر انجمن مدیران ومتخصصین و عزیزیان استاد علوم سیاسی دانشگاه به طرح دیدگاه های خود با موضوع نقش احزاب در افزایش اعتماد عمومی و ضریب امنیت ملی در کشور پرداختند.

ضرورت حضور در انتخابات هفتم اسفند و رقابت سالم احزاب در عین رفاقت و همدلی در انتخابات پیش رو ، ارایه برنامه از سوی احزاب ، بررسی سابقه تاریخی فعالیت احزاب در ایران از نهضت مشروطه تاکنون، ضرورت ترسیم افق 10 ساله از سوی احزاب برای ادامه فعالیت های حزبی ، تأکید قانون اساسی بر نقش مردم در اداره امور کشور، لزوم استفاده دولت از برنامه های ارایه شده از سوی احزاب برای پیشبرد اهداف نظام و بررسی کارکردهای احزاب در جامعه شامل شکل دادن به افکار عمومی، گسترش جامعه پذیری سیاسی و معرفی نامزدها در انتخابات از مهمترین موضوعات مطرح شده در این نشست تخصصی بود.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار