تبریز؛

الگوسازی برای جوانان اولویت نخست ورزش و جوانان آذربایجانشرقی است

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی گفت: ارائه الگو ورزشکار ایرانی اسلامی برای جوانان، اولویت نخست ورزش و جوانان آذربایجانشرقی است.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ از تبریز؛جمشید نظمی در دیدار با پهلوان پرویز هادی گفت: ارائه الگو ورزشکار ایرانی اسلامی برای جوانان، اولویت نخست ورزش و جوانان آذربایجانشرقی است.

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی با تبریک قهرمانی پرویز هادی در مسابقات بین المللی جام تختی ، عمده برنامه ورزش و جوانان استان را مبتنی بر کار فرهنگی دانست و افزود : ارتقا سطح معنویت و تقویت بینش جوانمردی از اولویت ها و اهداف ورزش و جوانان است.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه جوانان ونوجوانان ما ورزشکاران رالگوی خود قرار می دهند و ورزشکاران تاثیر زیادی رفتار و گفتار جوانان دارند، از این رو تمام سعی ما براین است که با معرفی الگوی ایرانی اسلامی در قالب ورزشکار همچون پهلوان پرویز هادی ، حلقه گمشده ورزش کشور را که بحث جوانمردی، پلوانی و ایثار است را گسترش دهیم.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی در ادامه پرویز هادی را یکی از امیدهای مدال طلای المپیک ریو دانست واظهار کرد: آذربایجان شرقی توانایی کسب مدال طلای المپیک را دارد و پرویز هادی میتواند افتخارات کشتی خود را با مدال المپیک تکرار کند و این توانایی در سایر ورزشکاران استان همچون یونس سرمستی وجود دارد .
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.