کرمانشاه؛

کاندیداهای انتخاباتی باید روحیه خدمتگزاری داشته باشند

مدیر حوزه‌های علمیه برادران استان کرمانشاه گفت: کاندیداهای انتخاباتی روحیه خدمتگزاری داشته و بدنبال ریاست‌طلبی نباشند.

به گزارش حوزه استانهای گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مدیر حوزه‌های علمیه برادران استان کرمانشاه گفت: داوطلبان انتخاباتی باید روحیه خدمتگزاری داشته و بدنبال ریاست‌طلبی نباشند. 

حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی به مناسبت ولادت امام حسن عسگری(ع) با حضور در مسجد علی بن ابیطالب(ع)، درباره لزوم وجود وحدت و همدلی بین مردم در ایام انتخابات، گفت: اگر وحدت و اخوت میان مردم نهادینه و شعار همدلی و همزبانی که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است عملی شود، دشمنان اسلام و انقلاب هیچگاه نمی‌توانند به ایران اسلامی نفوذ کنند و نقشه‌های شیطانی خود را عملی کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب درصدد نفوذ به مجلس خبرگان رهبری هستند و تنها هدف آنها نشانه گرفتن اصل ولایت فقیه است، گفت: غفلت در این موضوع آتش فتنه دشمنان را شعله‌ورتر می‌کند و در این زمینه عمل به رهنمودهای رهبر انقلاب رمز موفقیت و ایستادگی در برابر فتنه‌های غرب و شرق است.

موسوی به داوطلبان شرکت در انتخابات نیز توصیه‌ کرد: نامزدهای انتخابات نباید بدنبال ریاست طلبی باشند، بلکه هدف آنها باید خدمتگزاری به مردم و انقلاب باشد و از آرمانهای انقلاب و بنیانگذار انقلاب اسلامی و شهدا پاسداری کنند.

مدیر حوزه‌های علمیه برادران کرمانشاه خاطرنشان کرد: ظهور شبکه‌‌های ماهواره‌ای در دنیای امروز به عنوان مظهر شرک و فساد در جوامع است که با طراحی و نقشه‌های دشمنان آسیب‌های زیادی را متوجه خانواده‌ها کرده و در تلاشند تا بنیان خانواده‌های اسلامی را متزلزل کرده و از این طریق به نابودی اسلام دست یابند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.