نکو در نطق میان دستور:

نتایج مثبت اجرای برجام باید در معیشت و سفره‌های مردم پدیدار شود

نماینده بهارستان گفت: پیروزی‌های هسته‌ای کام ملت را شیرین کردو اکنون نتایج مثبت اجرای برجام باید درسفره‌های مردم پدیدار شود.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم نکو نماینده رباط کریم و بهارستان در نطق میان دستور امروز صحن علنی مجلس گفت: سلام و درود به روح معمار کبیر انقلاب و همچنین ارواح پاک شهدا و همچنین ملت ولایتمدار ایران می‌فرستم.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی اظهار داشت: برای مقام معظم رهبری، ولی امر کل مسلمین جهان سلامتی و طول عمر با عزت آرزومندم و همچنین ولایت امام حسن عسگری(ع) را تبریک عرض می‌نمایم.

وی تصریح کرد: لازم می‌دانم از تلاش‌های همه دست‌اندرکاران انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی، عوامل اجرایی و هیئت‌های نظارت که زمینه و بسترهای لازم برای ثبت‌نام و رسیدگی به صلاحیت نامزدها را فراهم کردند، تقدیر نمایم.

نکو از داوطلبان انتخابات مجلس خواست که به نکاتی توجه کنند و اظهار داشت: ضمن آرزوی سلامتی برای همه کسانی که می‌خواهند در انتخابات شرکت کنند، انتظار می‌رود تمام کاندیداهای انتخابات مجلس که در تلاش برای رسیدن به مجلس قانونگذاری هستند مبنای فعالیت انتخاباتی خود را قانون قرار داده و از دادن وعده‌های غیرعملی که موجب بدگمانی مردم به مسئولان می‌شود، خودداری کنند زیرا وظیفه یک نماینده در قانون مشخص و مبرهن است.

نماینده رباط کریم و بهارستان افزود: همچنین از همه دستگاه‌ها و ادارات می‌خواهیم زمینه حضور حداکثری مردم را در انتخابات فراهم و از ملت سربلند کشورعزیزمان می‌خواهم با حضور خود در انتخابات حماسه بزرگ سیاسی دیگری را در هفتم اسفندماه خلق نمایند.

وی با بیان اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری آیین نامه محکم انتخابات است اظهار داشت: از ایشان تقدیر می‌کنم که دشمنان این مرز و بوم بدانند که ملت بصیر ایران حق‌شناسند و در انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی توطئه‌ها و نیرنگ‌های دشمنان مبنی بر کمرنگ نشان دادن حضور مردم در پای صندوق‌های رأی را نقش برآب دهند.

نکو با اشاره به موفقیت ایران در مذاکرات هسته‌ای گفت: فرزانگان عرصه دیپلماسی بدانند که نام دکتر ظریف و یارانش با طلا در تاریخ انقلاب اسلامی و کشور عزیزمان نوشته خواهد شد.

نماینده رباط کریم و بهارستان افزود: آیندگان به خود خواهند بالید که همان رزمندگان دوران دفاع مقدس با تمام تلاش خود در عرصه نابرابر دیپلماسی سربلند درخشیدند.

وی ادامه داد: باید متذکر شوم که با همه پیروزی‌های هسته‌ای که کام ملت را شیرین کرد اما نوبت آن فرا رسیده که نتایج مثبت اجرای برجام در تولید، حوزه اقتصادی، معیشت و سفره‌های مردم پدیدار گردد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی ادامه داد: دولت باید نگرانی و مشکلات حادی چون بیکاری، رکود اقتصادی، پایین بودن قدرت خرید مردم و پایین بودن دستمزد کارمندان و کارگران که همگی کشور را تهدید می‌کنند، برطرف کند.

وی با بیان اینکه از دولت می‌خواهم که در برابر اظهارنظرهای برخی دوستان که دم از قطع یارانه‌های مردم می‌زنند جلوگیری کنند متذکر شد: قطع یارانه و این درآمد اندک برای خانواده‌های نیازمند یک آسیب است البته دولت باید نسبت به شناسایی افراد پردرآمد جامعه دستورات لازم را صادر کند.

نماینده رباط کریم و بهارستان در پایان به مشکلات حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و اظهار داشت:‌از وزیران راه و شهرسازی و همچنین بهداشت و درمان می‌خواهم نسبت به تجهیز و تکمیل بیمارستان بهارستان اقدام کنند.

وی افزود: از وزرای کشور و راه وشهرسازی می‌خواهم که نسبت به انتزاع فرودگاه امام از ری و الحاق آن به شهرستان رباط کریم دستورات لازم را صادر فرمایند.

نکو در پایان از اقدامات تمام وزرای وزارتخانه‌های کشور جهت حل مشکلات گوناگون تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار