کرمان؛

برخورد قانونی با سایت های غیرمجاز

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان از برخورد قانونی با سایت های غیرمجاز و سایت هایی که محتوای مطالب مجرمانه دارند، خبر داد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ از کرمان ؛ مهدی بخشی در جلسه کارگروه فضای مجازی سیرجان با بیان اینکه بررسی آسیب های اجتماعی در فضای مجازی یک ضرورت است، گفت: فضای مجازی و شبکه های اجتماعی نبایستی تبدیل به مکانی برای تخریب افراد و ارتکاب جرم شود، چرا که حفظ حرمت و جایگاه نخبگان سیاسی جامعه ضرورت دارد.

وی هشدار داد: اگردر آستانه انتخابات در فضای مجازی وشبکه های اجتماعی تخریب شخصیت هاصورت پذیرد در طولانی مدت این امر موجب می شود، افراد آبرومند از ورود به عرصه های سیاسی ازجمله انتخابات و تصدی پست های نظام مقدس جمهوری اسلامی بپرهیزند و این یک آسیب جدی محسوب می شود .

بخشی خاطر نشان کرد: به منظور ایجاد امنیت روانی برای نامزدهای انتخاباتی و جلوگیری از ارتکاب جرائم در فضای مجازی خصوصاً نشر اکاذیب ، افترا ، تخریب و نشر شایعات نیازمند همکاری وهمت تمامی مسئولان مربوطه و اعضاء این کارگروه می باشیم.

وی از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیرجان خواست: اسامی سایت های غیرمجاز در شهرستان که درحال فعالیت می باشند را به دادسرای عمومی وانقلاب این شهرستان اعلام کند.

بخشی تأکید کرد: دستگاه قضایی با همکاری پلیس فتا با سایت های اینترنتی که محتوای مطالب آنها مجرمانه باشد، برخورد قضایی می کند.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.