شیراز؛

تمهيدات ترافيکي مسير حرکت استقبال از شهدای گمنام

تمهيدات ترافيکي مسير حرکت و مراسم استقبال و زيارت شهدای گمنام در شيراز اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ رئيس پليس راهور استان تمهيدات ترافيکي مسير حرکت و مراسم استقبال و زيارت شهدای گمنام در شيراز را اعلام كرد.

سرهنگ "مصطفي عباسي" گفت: پنج شنبه اين هفته يکم بهمن ماه، كاروان شهداي گمنام وارد "شيراز" سومين حرم اهل بيت (ع) خواهد شد و با توجه با استقبال پرشور مردم از اين مراسم،‌ تمهيدات لازم در خصوص آمد و شد در مسرهاي عبور اين كاروان درنظر گرفته شده است.

وي خاطرنشان كرد: با توجه به اينكه مسير حرکت و مراسم استقبال و زيارت شهداء گمنام از ورودي شمالي دروازه قرآن، ميدان ابوالکلام، ميدان اطلسي، بلوار حجرت، ميدان شهدا،خيابان پيروزي، سه راه نمازي، بلوارشهيد دستغيب،خيابان 9دي، حرم مطهر حضرت احمدبن موسي شاه چراغ (ع) تعيين شده است،‌در اين مسيرها تمهيدات ترافيكي اجرا مي شود.

رئيس پليس راهور استان فارس از شهروندان درخواست كرد؛ جهت هر چه باشکوه تر برگزار كردن اين مراسم از تردد در محورهاي اعلامي با وسيله نقليه خودداري و از پارک و رها کردن وسايل نقليه در مسير  مراسم استقبال از شهدا خودداري کنند.

سرهنگ "عباسي" با بيان اينكه در تمام خيابان هاي اصلي و فرعي منتهي به مسير عبور و استقبال از شهدا، از شروع تا پايان مراسم ممنوعيت و محدوديت ترافيکي برقرار است،‌ به شهروندان توصيه كرد: از مسيرهاي جايگزين استفاده كرده و جهت شرکت در مراسم استقبال از وسايل نقليه عمومي استفاده كنند.

وي همچنين از شهروندان درخواست كرد: به علت حجم استقبال کنندگان و شرکت کنندگان در مراسم زيارت و استقبال از شهداء گمنام از تردد و يا حضور با وسايل نقليه موتوري و غير موتوري در محدوده حرم شاهچراغ (ع) جدا خوداري کنند.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.