تیراندازی در استرالیا یک کشته بر جای گذاشت

در پی تیراندازی در یک پاسگاه پلیس در سیدنی استرالیا، یک نفر کشته شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه تلویزیونی پرس تی وی در خبری از وقوع تیراندازی در پاسگاه پلیس استرالیا در سیدنی خبر داد.

بر اساس اعلام رسانه های محلی، در این تیراندازی یک نفر امروز سه شنبه در تیراندازی پلیس در برابر یک پاسگاه پلیس در سیدنی کشته شد. 

یک سخنگوی پلیس اعلام کرد این تیراندازی در 40 کیلومتری غرب ناحیه تجاری شهر به وقوع پیوسته است.


کمیسر پلیس سیدنی اعلام کرد یک مامور پلیس در برابر پاسگاه  منطقه فویر در شمال غرب سیدنی با این مرد که چاقو در دست داشت درگیر شد و به سمت وی تیراندازی کرد که در این تیراندازی این مرد کشته شد. 

پلیس هنوز هویت مقتول را که حدود چهل سال سن دارد شناسایی نکرده است. همچنین انگیزه وی از این درگیری مشخص نیست. 

کمیسر پلیس سیدنی اعلام کرد: ‌ «هنوز هیچ شواهدی دال بر اینکه حادثه امروز مرتبط با فعالیت‌های تروریستی باشد پیدا نشده است ولی اینکه چرا این مرد با چاقو با اینجا آمده و چرا این درگیری روی داده است، در این مرحله مشخص نشده است.»
 
افسران پلیس استرالیا همواره به عنوان هدفی در حملات تروریستی مرتبط با گروه داعش شناسایی شده‌اند. 

پیش‌تر در ماه اکتبر یک پسر پانزده ساله اندکی پس از تیراندازی به یک کارمند اداره پلیس در برابر مقر پلیس در غرب سیدنی، به ضرب گلوله پلیس کشته شد. همچنین یک جوان ۱۸ ساله پس از حمله به دو مامور پلیس با چاقو و زخمی کردن آن‌ها در شهر ملبورن در سپتامبر سال ۲۰۱۴ در تیراندازی ماموران پلیس کشته شد. هر دو این مهاجمان از طرفداران گروه تروریستی داعش بودند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار