کرمان؛

معافیت مالیاتی سرمایه گذاران در ریگان

مدیر کل امور مالیاتی استان در سفر به شهرستان ریگان در حاشیه جلسه بررسی مشکلات مالیاتی شرکت تعاونی عشایری های شهرستان ریگان گفت :تمامی شرکت های تعاونی واتحادیه های عشایری از پرداخت مالیات معاف می باشند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،امرالله عابدی افزود: طبق قانون فعالیتهای کشاورزی عشایری وروستایی از پرداخت مالیات معاف می باشند.

وی بیان داشت: به دلیل رعایت نکردن قانون و آگاهی نداشتن تعدادی از شرکتهای عشایری با مشکلاتی مواجه شده اند که این امر با بررسی های صورت گرفته مشکلات انها برطرف خواهد شد .

مدیر کل امور مالیاتی استان تصریح کرد افرادی که قصد سرمایه گذاری در شهرستان ریگان را داشته باشند از پرداخت مالیات معاف میشوند .

عابدی گفت: با توجه به اینکه شهرستان ریگان یکی از شهرستانهای محروم در استان می باشد این امر در زمینه توسعه سرمایه گذاری در این شهرستان می باشد .

وی افزود تمامی سرمایه گذارانی که در این شهرستان قصد سرمایه گذاری را در ریگان داشته باشندمقررات مربوط به معافیت های مالیاتی به آنها ارائه خواهد شد.


فرماندار ریگان در این جلسه خواستار تقویت شرکت تعاونی های عشایری در این شهرستان به منظور حمایت از عشایر این شهرستان شد .
امین باقری اظهار داشت: با توجه به اینکه 70درصد عشایر شرق استان در شهرستان ریگان وجود دارند راه اندازی اداره عشایری در این شهرستان از ضروریات می باشد .

وی با اشاره به اینکه سال گذشته بیش از 20تن اویشن توسط عشایر شهرستان جمع اوری شد نصریح کرد: به دلیل تقویت نبودن شرکت تعاونی های عشایری این مقدار اویشن خریداری نشد .

فرماندار ریگان بیان داشت: با حمایت از عشایر شهرستان ریگان می توان انها را در این منطقه حمایت نمود تا از مهاجرت انها جلوگیری شود .
باقری یکی از مشکلات عشایر را غیر استاندار بودن راهای انها بر شمرد وافزود در صورت نداشتن راه مناسب عشایر این منطقه مهاجرت خواهند نمود .

در این سفر مقرر شد اداره امور مالیاتی در این شهرستان راه اندازی شود.


انتهای پیام/گ

برچسب ها: مالیات ، معافیت ، ریگان ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.