در دیدار با رئیس مجلس لوکزامبورگ

ظریف: امیدواریم برداشتن تحریم‌ها به طور دقیق جنبه عملی بگیرد

وزیر امور خارجه کشورمان با رئیس مجلس لوگزامبورگ دیدار کرد

ظریف: امیدواریم برداشتن تحریم‌ها به طور دقیق جنبه عملی بگیردبه گزارش خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، "دی بارتو لو مئو " رئیس مجلس لوگزامبورگ که در راس هیاتی به جمهوری اسلامی ایران سفر نموده است ،  با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو نمود.
 
وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار با اشاره به اجرائی شدن برجام ، ابراز امیدواری نمود: موضوع برداشتن تحریمها  بطور دقیق جنبه عملی به خود بگیرد.
 
 ظریف با اشاره به روابط دو کشور در حوزه های دو جانبه و همکاریهای منطقه ای بر لزوم تعمیق این مناسبات تاکید نمود و خواستار همکاری دو کشور در پروژهای مشترک گردید.
 
وزیر امور خارجه کشورمان تصریح نمود: بحران سوریه تنها از طریق سیاسی و مسالمت آمیز قابل حل و فصل می باشد و جمهوری اسلامی ایران بر خلاف دیگران نمی خواهد کشورهائی که قادر به کمک برای حل مسالمت آمیز این موضوع هستند از روند صلح سوریه کنار گذاشته شوند.
 
« دی بارتو لو مئو » رئیس مجلس لوگزامبورگ نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از سفر به جمهوری اسلامی ایران ،روابط خوب دو کشور در همه حوزه ها را خواستار شد . وی اضافه کرد: فرصتهای جدیدی برای همکاریها در زمینه  های مالی و اقتصادی بین دو کشور فراهم شده است. وی تصریح کرد: منافع مشترک دو کشور با همکاری در عرصه های جدید تامین خواهد  شد.
 
رئیس مجلس لوگزامبورگ همچنین جنبه های انسانی و کمکهای انساندوستانه در خصوص بحرانهای کنونی منطقه را مورد تبادل نظر قرار داد.

انتهای پیام/
برچسب ها: ظریف ، دیدار ، برجام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار