افزایش سطح علمی جراحان پلاستیک در قالب کنگره‌های بین المللی

دبیر علمی نهمین کنگره بین ‌المللی زیبایی هدف از برگزاری این کنگره افزایش سطح علمی متخصصان و جراحان زیبایی داخل کشور است.

سید رضا رفیع دبیر علمی نهمین کنگره بین ‌المللی زیبایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص نهمین کنگره بین المللی زیبایی اظهار کرد: این کنگره در تاریخ سی‌ام دی ماه 94 الی دوم بهمن ماه در سالن دکتر غرضی بیمارستان میلاد برگزار می‌شود. 

دبیر علمی کنگره ادامه داد: این یکی از کنگره هایی است که با سطح علمی بالا در کشور برگزار می‌شود به دلیل اینکه ما از بهترین‌های دنیا در حوزه‌های مختلف جراحی پلاستیک دعوت کرده‌ایم تا در این کنگره حضور پیدا کند. 

رفیع در پاسخ به این سوال که آیا در این کنگره هم جراحی زنده داریم، گفت: خیر، ما در این کنگره بر خلاف دیگر کنگره‌های قبلی جراحی زنده نخواهیم داشت. به دو دلیل اولین دلیل کم بودن زمان و دلیل دوم اینکه بتوانیم بیشتر از تجربیات پزشکان مطرح و با تجربه استفاده کنیم تا سطح دانش متخصصان داخلی را افزایش دهیم. 

دبیر علمی نهمین کنگره بین ‌المللی زیبایی خاطرنشان کرد: موضوعات این کنگره شامل جراحی صورت ، بینی، سینه و اندام است. که در طول این سه روز در قالب پنل‌هایی به بحث و تبادل نظر  و انتقال تجربیات می‌پردازیم. 

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار