قهرمانی: دلجویی کردن مسئولان بعد از خداحافظی، رسم شده است

داور بازنشسته فوتبال کشورمان گفت: من اولین و آخرین نفری نیستم که پس از خداحافظی مسئولان به فکر دلجویی‌اش افتاده‌اند.

قهرمانی: دلجویی کردن مسئولان بعد از خداحافظی رسم شده استمحسن قهرمانی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دوران بازنشستگی خود از داوری گفت: استرس‌هایم کم شده و می توانم فرصت بیشتری را به شغل و خانواده‌ام اختصاص دهم، من حدود یک سالی است که کار مدیریت اجرایی را شروع کرده و امیدوارم در این زمینه به مردم مشهد و استان خراسان رضوی خدمت کنم.
 
وی درباره این که آیا بهتر نبود تقدیر از وی در طول دوران قضاوتش انجام می گرفت، بیان کرد: ما همیشه از خوبی و بدی‌ها و زیبایی و زشتی ها صحبت می کنیم، اگر در زمان فعالیت رسمی داوران حمایت بیشتری از آنها شود، تاثیرگذاری آن در کیفیت داوران افزایش می یابد و از روحیه و تمرکز بالاتری برخوردار می شوند، من اولین و آخرین نفری نیستم که پس از خداحافظی‌اش مسئولان با برگزاری مراسم های این چنینی به فکر دلجویی می باشند.
 
قهرمانی ادامه داد: با شایعه پراکنی می گفتند که داوران ایرانی از لحاظ آمادگی جسمانی مشکل دارند اما موفقیت 98 درصد داوران در تست های فیزیکی براین شایعات خط بطلان کشید.
 
داور بازنشسته فوتبال کشورمان گفت: امیدوارم حاشیه‌ها و بیانیه صادر کردن برخی تیم ها نسبت به داوری کم شود، انسان جایزالخطا است و همان طوری که بازیکنان و مربیان روز خوب و بد دارند داوران نیز از این قائده مستثنی نیستند.

از بازیکنان،‌ مربیان و مدیران خواهش می کنم داوران را تحت فشار قرار ندهند، اگر داوری اشتباهات زیادی را مرتکب شود خود به خود از صحنه قضاوت حذف شده و دچار محرومیت می شوند و دیگر نیازی به جنجال نیست.
 
انتهای پیام/
 
 
 
 

برچسب ها: قهرمانی ، داوران ، دلجویی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار