اصفهان؛

مردم شهرضا از قهرمانان پاورلیفتینگ شهرشان استقبال کردند

رضایی و بلاری مدال آوران مسابقات پاورلیفتینگ هندوستان هنگام ورود به شهرضا مورد استقبال مردم و مسئولان این شهرستان قرار گرفتند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان و به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرضا آرش رضایی و وحید بلاری که در مسابقات پاورلیفتینگ هندوستان به ترتیب موفق به کسب مدال طلا ونقره شدند با استقبال  گرم مردم و مسئولان این شهرستان وارد شهرضا شدند.

مسابقات پاورلیفتینگ ، پرس سینه و ددلیفت با عنوان جام سوبراتا کلاسیک هندوستان  باحضور ۱۱ تیم از کشورهای مختلف هفته گذشته برگزار شد و  آرش رضایی پس از کسب مدال طلا در اسکات و نقره پرس سینه و طلای دد لیفت به مدال طلای مجموع این دوره از مسابقات در دسته ۹۳ کیلوگرم جوانان نائل شد. وحید بلاری دیگر قهرمان شهرضایی هم به مدال نقره در حرکت پرس و برنز در حرکت ددلیفت دست یافت.

 پاین ورزشکاران هنگام ورود به شهرضا با حضور در مزار شهدا ، امامزاده شاهرضا (ع) و ادای احترام به تمامی شهدا و قرائت فاتحه بر مزار شهید حاج محمد ابراهیم همت با شهدا تجدید میثاق کردند.

شایان ذکر است شهرستان شهرضا با 7 هزار ورزشکار سازماندهی شده در ۴۰ هیات ورزشی یکی ازشهرستانی فعال و مدال آور استان اصفهان است .

انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.