اردبیل؛

بسته بودن محور خلخال ـ پونل تا آخر سال

رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: به غیر از محور خلخال ـ پونل که به دلیل ریزش احتمالی بهمن تا اواخر سال مسدود است در بقیه محورهای مواصلاتی تردد جریان دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ سید حجت فتاحی افزود: در حال حاضر اکثر محورهای مواصلاتی استان خیس و لغزنده بوده و گذر از آنها به رعایت مقررات و احتیاط بیشتر و پرهیز از عجله و شتاب دارد.

وی تصریح کرد: همچنان توصیه ما بر این است که تا آخر زمستان رانندگان حتما تجهیزات زمستانی را با خود به همراه داشته باشند و اجازه ندهند در صورت بروز مشکل در مسیر ترددی خود گرفتار برخی سوء تدبیرها شده و در جاده‌ها مشکلی در تردد آنها به وجود آید.

رئیس پلیس راه استان اردبیل افزود: با توجه به اینکه اغلب جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان در فصل زمستان با سختی تردد و عبور و مرور روبه‌رو است انتظار می‌رود حتی صاحبان خودروهای سبک و سنگین تمام تجهیزات زمستانی را با خود به همراه داشته باشند و در عین رانندگی از عجله و شتاب و نادیده گرفتن قوانین راهنمایی و رانندگی پرهیز کنند.

فتاحی گفت: در حال حاضر به غیر از محور خلخال ـ پونل به دلیل ریزش احتمالی بهمن تا اواخر سال مسدود است در بقیه محورهای مواصلاتی تردد جریان دارد و تنها در تونل آزادگان در محور اردبیل ـ پارس‌آباد در ساعات صبح و عصرگاهی در روزهای 27 و 28 دی ماه به دلیل برخی تعمیرات محدودیت و ممنوعیت تردد اعمال می‌شود که رانندگان می‌توانند از کنار گذر این تونل استفاده کنند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.