کرمانشاه؛

روحیه بالای بازیکنان بعثت کرمانشاه این تیم را برای برد مصمم تر می کند

سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان بعثت کرمانشاه از روحیه تیمی بالای بازیکنان و انگیزه‌های این تیم برای بازی مقابل شهرداری بندرعباس خبر داد.

روحیه بالای بازیکنان بعثت کرمانشاه این تیم را برای برد مصمم تر می کند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛بهنام سراج در خصوص دیدار گذشته این تیم مقابل شهرداری کاشان که با برد 2بر یک نماینده استان کرمانشاه خاتمه یافت، اظهارکرد: با توجه به برنامه هایی که برای گرفتن 3 امتیاز از این مسابقه حساس داشتیم، از هفته قبل برنامه های تاکتیکی خود را بر روی کارهای هجومی متمرکز کردیم و بازیکنان تیم چون می دانستند که اگر موفق به کسب 3 امتیاز از شهرداری کاشان نشویم در آینده نزدیک به مشکل بر خواهیم خورد به چیزی جز پیروزی و کسب3 امتیاز فکر نکردند که این را بازیکنان به خوبی در 60دقیقه آخر بازی نشان دادند و همین روحیه بالا باعث شد از این بازی3 امتیاز حساس را به کرمانشاه بیاوریم.

سراج افزود: در بازی مقابل شهرداری کاشان بجز 30دقیقه ابتدایی به دلیل شرایط بد زمین و آشنا نبودن بازیکنان به این زمین مقداری در جریان بازی نبودیم، اما رفته رفته بازیکنان به زمین آشنا شدند و 60دقیقه پایانی بازی توپ و میدان و مالکیت همه و همه در اختیار ما بود.

وی در خصوص شرایط تیم بعثت کرمانشاه پس از این برد گفت: ما به اهداف خود در بازی مقابل شهرداری کاشان رسیدیم و این 3 امتیاز در ادامه می‌تواند خیلی به ما کمک کند. این 3 امتیاز چه از لحاظ جدولی و چه از لحاظ روحی تیم ما را در شرایط خوبی قرار داده است.

سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان بعثت کرمانشاه درباره دیدار آینده این تیم مقابل شهرداری بندرعباس گفت: پس از برد مقابل شهرداری کاشان برای بازی با شهرداری بندرعباس آماده می‌شویم و مطمئنا به چیزی جز برد در این بازی فکر نمی‌کنیم، البته تیم فوتبال شهرداری بندرعباس از سرمربی خوب و بازیکنان خوبی بهره می‌برد ولی ما هم چیزی کم نداریم و در شرایط خوبی به سر می‌بریم.

سراج امتیاز میزبانی مقابل شهرداری بندرعباس را برگ برنده تیم بعثت کرمانشاه دانست و افزود: هر دو تیم شرایط خوبی در جدول دارند، امامعتقدم امتیاز میزبانی برگ برنده تیم ما خواهد بود و با استفاده از این امتیاز می‌توانیم 3 امتیاز حساس مقابل شهرداری بندرعباس را نیز کسب کنیم.

گفتنی است: تیم فوتبال بزرگسالان بعثت کرمانشاه در چارچوب مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور سه‌شنبه، 29 دی، راس ساعت 14 در ورزشگاه 15خرداد کرمانشاه به مصاف تیم صدرنشین گروه یعنی شهرداری بندرعباس می‌رود.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: کرمانشاه ، روحیه ، بالا ، بعثت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.