معاون آموزش‌ و‌ پرورش استان فارس:

مربیان ورزشی کمک زیادی به توسعه ورزش مدارس می‌کنند

حمیدی گفت: مربیان و معلمان ورزشی با کیفیت کاری و علمی خود منجر به افزایش توسعه ورزش می‌شوند.

به گزارش خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، معاون آموزش‌و‌پرورش استان فارس مهرزاد حمیدی در آئین گشایش سومین مجمع عمومی فدراسیون ورزش مدارس عنوان کرد: فدراسیون ورزش مدارس کشور در سال تحصیلی گذشته موفق به جذب 29 میلیارد ریال حمایت مالی برای برگزاری المپیادهای درون مدرسه‌ای شد.

وی ادامه داد: جذب حامیان مالی از ظرفیت‌های مغفول ورزش دانش‌آموزی کشور است و باید از حامیان مالی بخش غیردولتی برای توسعه ورزش دانش‌آموزی بهره‌برداری شود.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزیر آموزش‌و‌پرورش با اشاره به وضعیت بهتر اعتبارات بودجه ورزش دانش‌آموزی در سال تحصیلی آینده تاکید کرد: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در موافقت نامه‌ای با وزارت آموزش‌و‌پرورش اعلام کرده که فدراسیون ورزش مدارس کشور می‌تواند از اعتبارات این وزارتخانه بهره بگیرد و این مهم گام  بزرگی در ارتقای وضعیت این فدراسیون به شمار می‌رود.

حمیدی عنوان کرد: تعداد معلمان ورزش در مدارس کشور در حال حاضر 35 هزار نفر است و از این تعداد بیش‌تر از 42 معلم دارای مدرک تحصیلی دکترا یا در حال تحصیل هستند و حدود 8 هزار معلم ورزش نیز دارای مدرک کارشناسی ارشد هستند و باید از ظرفیت علمی آنها برای توسعه ورزش در مدارس به بهترین نحو استفاده شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار