شیراز؛

كشف راز قتل پس از 15 سال

سه نفر كه 15 ساله قبل اقدام به قتل يكي از شهروندان در اطراف شهرستان "داراب" كرده بودند دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ "فرج رستمي" فرمانده انتظامي شهرستان "داراب" گفت: در آبان  ماه سال 1379 گزارش قتل مردي 37 ساله در روستاي "مرواريد" اين شهرستان به پليس 110 اعلام كه ماموران پس از بررسي صحنه جرم در اين خصوص پرونده تشكيل پرونده و شناسايي و دستگيري قاتل يا قاتلان در دستور كار ماموران قرار گرفت.

وي بيان كرد: با تحقيقات انجام شده و دست يابي به سرنخ هايي در خصوص اين پرونده پس از گذشت 15 سال در بررسي هاي انجام شده توسط كارآگاهان اداره مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي شهرستان "داراب" ابتدا يكي از افرادي كه در اين قتل نقش داشت شناسايي و دستگير شد.

فرمانده انتظامي شهرستان "داراب" اظهار كرد: در ادامه دو همدست ديگر وي نيز شناسايي،‌ دستگير و براي انجام تحقيقات به پليس آگاهي منتقل شدند.

سرهنگ "رستمي" افزود: متهمان در بازجويي هاي به عمل آمده به جرم خود اقرار و بيان كردند؛ پانزده سال پيش هنگامي كه چهار نفر بوديم شب به انگيزه سرقت با مقتول به نام "ب – ك" در گير و وي را با اسلحه کلاش به قتل رسانديم.

وي گفت: متهمان به همراه پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شدند و تلاش جهت دستگيري ديگر متهم متواري ادامه دارد.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: کشف ، راز ، قتل ، سال ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.