یاسوج؛

فعالیت طرحهای صنعتی بستری برای رشد و توسعه

معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به نقش مهم واحدهای صنعتی در اشتغال و درآمدزایی گفت: فعال بودن طرحهای صنعتی بستری مناسب برای رشد و توسعه اقتصادی جامعه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ مجید محنایی  حمایت از طرحهای صنعتی را راهکاری مناسب برای افزایش تولید، اشتغالزایی و جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی ذکر کرد و افزود: با برنامه ریزی های انجام شده مشکلات واحدهای صنعتی گچساران و باشت به صورت مستمر بررسی و برطرف خواهد شد.

وی اظهارکرد: 100 واحد صنعتی تولیدی در شهرستانهای گچساران وباشت وجود دارد که 40 درصد فعال و 20 درصد نیز در حال ساخت هستند.

محنایی تصریح کرد: در این واحدها هزار نفر بصورت مستقیم و سه هزار نفر نیز بصورت غیر مستقیم مشغول فعالیت هستند.

وی طرح توسعه بهنوش را یکی از طرحهای صنعتی خوب گچساران ذکر کرد و گفت: این طرح با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال و پیشرفت فیزیکی 97 درصد در حال اجرا است.

محنایی عنوان کرد: طرح روغن کشی از دیگر طرحهای صنعتی شهرستان گچساران با اعتباری بالغ بر 600 میلیارد ریال در 10 هکتار در حال ساخت است.

وی ابراز داشت: با بهره برداری از این طرحها علاوه بر اشتغالزایی و افزایش تولید زمینه جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی نیز فراهم خواهد شد.

شهرستان های گچساران و باشت با حدود 150 هزار نفر جمعیت در جنوب کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

انتهای پیام /ز
برچسب ها: طرح ، صنعتی ، رشد ، توسعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.