هوای پایتخت امروز برای همه گروه‌های سنی ناسالم است

کارشناس هواشناسی در خصوص آخرین وضعیت هوا در پایتخت و دیگر استان‌های کشور طی 24 ساعت آینده گفت: امروز پایتخت شرایط ناسالم برای گروه‌های سنی است.

هوای پایتخت امروز برای همه گروه‌های سنی ناسالم استبه گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، ضرابی در ادامه از جو آرام در اکثر نقاط کشور در تعطیلات آخر هفته خبر داد و گفت: اکثر نقاط کشور جو آرام و در طی روز اسمان آبی و صاف را تجربه خواهند کردو تنها در بعد از ظهر امروز انتظار می‌رود که در استان‌های ساحلی خزر از روند افزایش دما کاسته شود.

این کارشناس هواشناسی در ادامه یاد آور شد: بارش‌ها از امشب در استان‌های شمال غرب کشور ( آذربایجان شرقی و غربی و اردبیل) آغاز شده و به صورت پراکنده در برخی نقاط برف و باران خواهد بود.

به گفته ضرابی فردا انتظار می‌رود که کاهش دما بعد از یکی دو روز در استان‌های ساحلی خزر  رخ دهد.

ضرابی افزود: در پاره‌ای نقاط کشورمان  جو ارامی را خواهیم داشت البته در تهران باتوجه به پایداری هوا انتظار می‌رود که پایتخت امروز شرایط ناسالم هوا را تجربه کند و با توجه به اینکه روز گذشته شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس وجود داشته و چون به مرز 150 رسیده انتظار روند افزایش غلظت آلاینده‌ها را داشته و امروز هم شرایط برای تمامی گروه‌ها ناسالم است.

کارشناس هواشناسی در پایان اظهار کرد: فردا جمعه تهران همین وضع را دارد اما از بعد از ظهر وزش باد شروع شده و در اواخر روز و روز شنبه وضعیت بهتری را تجربه خواهد کرد.

انتهای پیام/  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۴ ۲۴ دی ۱۳۹۴
هوادروضعیت هشدارهم باشدبرای مردم اهمیت نداردچون هواهمه جاهست درخانه وبیرون ازخانه،طرح تعطیل کردن پنجشنبه هابه ضرراقتصادایران هست وطرح های ساخت وسازدرتهران وکلان شهرهابایدزیرزمینی باشنددرحال حاظرساخت اتوبان های زیرزمینی ترافیک والودگی هواراکاهش میدهد
آخرین اخبار