عباسی: ملوانی‌ها شرایط تیم ما را درک کنند / مشکل هواداران قلعه نویی حل شده است

مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: همه باشگاه ها باید نسبت به تیم ما نگاه ملی داشته باشند و شرایط کنونی تیم ما را درک کنند.

عباسی: ملوانی‌ها شرایط تیم ما را درک کنند / مشکل هواداران قلعه نویی حل شده است
سعید عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص دلخوری هواداران ملوان مبنی‌بر بازگشت مهدی شریفی به تراکتور اظهار داشت: در واقع با توجه به حضور تراکتوسازی در لیگ قهرمانان آسیا همه باید نکگاه ملی و ویژه داشته باشند و به تیم ما کمک کنند.

وی در ادامه افزود: ما سال گذشته حسین ماهینی که قرار بود به تراکتور بیاید در راستای کمک به ملوان به این تیم هبه کردیم و اکنون نباید ملوانی‌ها از دست ما ناراحت باشند زیرا شرایط ما با توجه به حضور در باشگاه‌های آسیا بسیار حساس است و باید همه ما را درک کنند.

عباسی در مورد اشپیتم‌آرفی و طلبش به باشگاه تراکتور گفت: ما همه طلب آرفی را پرداخت کرده‌ایم زیرا اگر این کار را انجام نمی‌دادیم با توجه به شکایتی که به فیفا کرده بود قطعا امتیازات زیادی از تراکتور کم می‌شد اما من این مشکل را حل کردیم.

مدیر عامل باشگاه تراکتور سازی در خصوص مشکل هواداران با امیر قلعه نویی عنوان کرد: بین هواداران و قلعه نویی مشکل وجود داشت و هواداران خواهان حضور وی نبودند اما با جلساتی که با افراد معمتد و هواداران برگزار کردیم از آن‌ها خواستیم که همه به تراکتور کمک کنند اکنون مشکل قلعه نویی با هواداران حل شده است.

وی درباره وضعیت ادینهو مهاجم برزیلی و حضورش در تراکتور تصریح کرد: ما تماس‌های فراوانی با این بازیکن برقرار کردیم اما وی جواب تماس ما را نداده است و ما دیگر قضیه او را منتفی دانستیم.

عباسی در پایان یادآور شد: امیدوارم در نیم فصل دوم و لیگ قهرمانان آسیا بتوانیم تراکتور متفاوتی را مشاهده کنیم تا ضمن موفقیت رضایت هواداران تبریزی را به دنبال داشته باشند.

انتهای پیام/
برچسب ها: تراکتور ، ملوان ، هواداران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار