اصفهان؛

فعالیت 130 مرکز مشاوره در سطح استان اصفهان

یکی از خدمات بهزیستی، خط تلفنی صدای مشاور با شماره 1480 است که در حال حاضر 23 مشاور در 9 کابین صدای مشاور در زمینه‌های مختلف به مردم استان اصفهان خدمات مشاوره‌ای ارائه می‌دهند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، معاون پیشگیری بهزیستی استان اصفهان با اشاره به اینکه مشورت، درک و هوشیاری را افزایش داده و عقل را یاری می‌دهد، گفت: بهزیستی، خدمات مختلفی را به مردم ارائه می‌دهد که یکی از این خدمات، خط تلفنی صدای مشاور با شماره 1480 است.

مجتبی ناجی با بیان اینکه امروزه، ارائه خدمات روانشناختی در جامعه، جایگاه اصلی خود را پیدا کرده و از جایگاه مستحکمی برخوردار شده است، افزود: در جامعه کنونی با وجود رسانه‌ها، فضاهای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، سیر عظیمی از اطلاعات در اختیار مردم قرار می‌گیرد و همین امر رسالت و مسوولیت مشاوران را افزایش می‌دهد چراکه باید آگاهی خود را از اطلاعات به‌روز جامعه پیشرفته امروزی ارتقا دهند.

معاون پیشگیری اداره کل بهزیستی استان اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر 130 مرکز مشاوره فعال در سطح استان وجود دارد، تصریح کرد: مشاورین باید با توجه به اطلاعات، علاقه و نیازمندی جامعه حوزه تخصصی خود را مشخص کرده و مشاوره را به‌صورت ارائه خدمات تخصصی انجام دهند.

ناجی با اشاره به اینکه خدمات مشاوره‌ای بهزیستی از سال 72 تاکنون فعالیت می‌کند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر 23 مشاور در 9 کابینِ صدای مشاور در زمینه مباحث خانواده، روانی، عاطفی، تربیت فرزند یا ارتباط با نوجوان و همسر و در مجموع، مسائل بین فردی به مردم استان اصفهان خدمات مشاوره‌ای ارائه می‌دهند.

وی افزود: مردم استان اصفهان از تمام شهرستان‌های استان می‌توانند با شماره‌گیری 1480 بدون نیاز به پیش‌شماره از ساعت 8 صبح تا 20 در دو نوبت، حداکثر به مدت نیم ساعت از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی بهره‌مند شوند.
گفتنی است، از مجموع 23 نیروی فعال در این مرکز 22 نفر زن و یک نفر مرد هستند .

انتهای پیام/ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.