تبریز؛

رشته استقامت تیم ملی درتسخیر دوچرخه سواران شهرداری تبریز

فهرست نهایی اعضای تیم ملی جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا اعلام شد که بر اساس آن، 4 عضو تیم دوچرخه سواری شهرداری تبریز به عنوان نمایندگان کشورمان در بخش استقامت در این رقابت‌ها رکاب خواهند زد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ؛ فهرست نهایی اعضای تیم ملی جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا اعلام شد که بر اساس آن، 4 عضو تیم دوچرخه سواری شهرداری تبریز به عنوان نمایندگان کشورمان در بخش استقامت در این رقابت‌ها رکاب خواهند زد.

نشست کمیته فنی فدراسیون دوچرخه سواری برای انتخاب فهرست نهایی دوچرخه سواران تیم ملی جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا امروز برگزار و بر اساس آخبار رسیده از این نشست، 4 عضو تیم شهرداری تبریز به عنوان رکابزنان کشورمان در بخش استقامت در این رقابت‌ها معرفی شدند.

قادر میزبانی، احد کاظمی، میرصمد پورسیدی و سعید صفرزاده 4 عضو تیم دوچرخه سواری شهرداری تبریز هستند که در رشته استقامت برای تیم کشورمان در این مسابقات رکاب خواهند زد.

لازم به ذکر است؛ در بخش استقامت 4 دوچرخه سوار پیراهن تیم ملی را برتن خواهند کرد که هر 4 نفر تیم کشورمان تبریزی هستند و این افتخاری بزرگ برای ورزش آذربایجان شرقی است.

این گزارش می‌‍افزاید؛ آخرین اردوی تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان که در شهرستان محلات استان مرکزی برگزار می‌شد، روز گذشته به پایان رسید و اعضای تیم ملی کشورمان هفته آینده در قالب چند گروه به مسابقات قهرمانی 2016 آسیا اعرام خواهند شد.

خاطرنشان می‌گردد مسابقات قهرمانی 2016 آسیا که در ژاپن برگزار خواهد شد، پس از مسابقات آسیایی بزرگترین رقابت دوچرخه سواری در قاره کهن محسوب می‌شود.
انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.