تاخیر 15 ساعته پرواز تهران - کوآلالامپور هواپیمایی ایران ایر

در حالی که قرار بود پرواز شماره 814 هواپیمایی ایران ایر‌ از تهران به مقصد کوآلالامپور ساعت 21:20 دیشب انجام شود اما تا کنون این پرواز صورت نگرفته است.

به گزارش خبرنگار  اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،پرواز شماره 814 هواپیمایی ایران ایر که قرار بود ساعت 21:20شب گذشته  فرودگاه امام خمینی را به مقصد کوآلالامپور ترک کند،تا کنون انجام نشده است و 15 ساعتی می شود که مسافران آن سرگردان هستند.

بر اساس تماس یکی از مسافران این پرواز با باشگاه خبرنگاران نقص فنی دلیل احتمالی این تاخیر عنوان شده است. 

نوش‌آبادی مدیرکل روابط عمومی هواپیماهای جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، دلیل این تأخیر را چکه کردن سوخت از باک میانی هواپیما عنوان کرد و گفت: این نقص فنی برطرف شده و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده پرواز صورت گرفته و هیچ جای نگرانی از نظر ایمنی وجود ندارد.

وی افزود: این پرواز 8 ساعت و 30 دقیقه به طول می‌انجامد بنابراین هواپیما باید آمادگی لازم را داشته باشد و این مدت زمان را تحمل کند.

نوش‌آبادی اظهار داشت: نبود قطعات، موتور، سوخت هواپیما و حتی دسترسی نداشتن  برای اجاره هواپیما موجب شده با مشکلات فراوانی در پروازها مواجه شویم.

مدیر کل روابط عمومی هواپیمای جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: طبق قوانین موجود در کشور اگر تأخیر بیش از دو ساعت به طول بیانجامد علاوه بر اطلاع‌رسانی تأخیر و پذیرایی امکان انصراف برای مسافر فراهم می‌شود و می‌تواند با مراجعه به دفاتر فروش بلیت پول خود را دریافت کنند و این امکانات نیز برای مسافران این پرواز فراهم شد.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۹ ۰۵ بهمن ۱۳۹۴
من یکی از مسافران این پرواز بودم
ما به اژانسهای مسافرتی هم مراجعه کردیم ولی هزینه ای به ما پرداخت نکردند
آخرین اخبار