لرستان؛

پلمپ 7 واحد فروش مرغ زنده در شهرهای پلدختر و معمولان

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان پلدختر گفت :در راستای پیشگیری و مبارزه با آنفلوآنزا فوق حاد پرندگان و جلوگیری از کشتار غیرمجاز مرغ زنده این واحدهای متخلف پلمپ شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ کوشکی افزود: این واحدهای متخلف پس از شناسایی و اخذ دستور پلمپ توسط دادستان عمومی پلدختر به دلیل تهدید علیه بهداشت عمومی با همکاری پاسگاه های انتظامی مرکزی ،افرینه و جایدر شهرستان پلدختر، پلمپ شدند.

وی با بیان این که عرضه مرغ زنده خطر انتقال بیماری به ویژه آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان را به دنبال خواهد داشت ،گفت: در شرایطی که ذبح مرغ و پرکنی آن به صورت غیر بهداشتی انجام گیرد ، زمینه بروز انواع بیماری های مشترک را به وجود خواهدآورد .

کوشکی، از شهروندان و مردم خواست به خاطر ارزان خریدن ، سلامت خود و خانواده خود را به مخاطره نیندازند و از خرید مرغ زنده اکیدا خودداری کنند .

وی افزود:مردم ، از مرغ بسته بندی شده کشتارگاهی که تحت نظارت شرعی و بهداشتی بازرسین بهداشتی تهیه و دارای تاریخ تولید و تاریخ انتقضا می باشند خریداری و مصرف نمایند .

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان پلدختر، با بیان این که جلوگیری از زنده فروشی مرغ در شهرستان پلدختر از اولویت های مهم شبکه دامپزشکی شهرستان به شمار می رود گفت: این شبکه با شدت و به صورت مستمر نسبت به برخورد با واحدهای مرغ فروشی و انبارهای عرضه مرغ زنده در کلیه مناطق شهری و حوالی شهر و روستا اقدام می نماید.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: پلمپ ، واحد ، فروش ، مرغ ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.