ایلام؛

ارسال آثار شش هزار دانش آموز استان ایلام به جشنواره هفته قرآن و عترت

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: بیش از شش هزار دانش آموز مقاطع مختلف تحصیلی استان با ارسال اثر در برنامه های جشنواره هفته قرآن و عترت شرکت کرده اند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ایلام؛ علی محمد نیاکان اعلام کرد: انشای نماز یکی از بخش های جانبی برنامه های هفته قرآن و عترت است که با استقبال مطلوب دانش آموزان مواجه شده است.

نیاکان با بیان اینکه در بین این آثار در داوری اولیه توسط آموزش و پرورش سه هزار انشای دانش آموزان انتخاب شد، اضافه کرد: آثار منتخب به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

وی مجموع آثار ارسالی به دبیرخانه این جشنواره در بخش های شعر و ادبیات، هنرهای نمایشی، هنرهای تجسمی، پایان نامه و مقالات، آواها و نغمه های قرآنی 650 اثر عنوان کرد وافزود: 80 فعال قرآنی نیز در این برنامه ها حضور دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام اظهار کرد: این هفته همزمان با هشت استان کشور پنجم تا 10 بهمن ماه در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مرکز استان برگزار خواهد شد.

وی آخرین مهلت ارسال آثار در بخش های مختلف جشنواره قرآن و عترت را 25 دی ماه اعلام کرد و گفت: مخاطبان این جشنواره عموم مردم، فرهنگیان، دانشجویان، اساتید، طلاب، کارکنان دستگاه های اجرایی هستند.
 
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.