یاسوج ؛

راه‌اندازی شبکه فاضلاب مسکن مهر دهدشت 2 میلیارد تومان هزینه نیاز دارد

رئیس آب و فاضلاب شهری کهگیلویه گفت: راه‌اندازی شبکه فاضلاب مسکن مهر دهدشت 2 میلیارد تومان هزینه نیاز دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج؛نادر صفاری  در نشست بررسی وضعیت پروژه مسکن مهر دهدشت مشکلات این پروژه را ناشی از بی‌توجهی به زیرساخت‌ها از آغاز پروژه دانست و اظهار کرد: خشت اول این پروژه به کلی کج نهاده شد و هر کاری در اصلاح آن انجام شود به کلی رفع نمی‌شود.

رئیس اداره آب و فاضلاب شهری کهگیلویه تصریح کرد: اقدام عجولانه در تکمیل واحدهای مسکن مهر باعث شد مشکلاتی ایجاد شود و این مشکلات تنها محدود به شبکه فاضلاب نیست.

صفاری با بیان اینکه از ابتدای عملیات پروژه، غیراصولی بودن کار را تذکر داده بودیم و ایرادات کار را مستند و مکتوب ارائه دادیم، گفت: تاکنون بیش از سه بار شبکه آب این سایت با اختلال روبرو شده است.

وی رعایت نشدن ارتفاع لوله‌گذاری شبکه آب را از دیگر مشکلات اعلام کرد و افزود: شبکه فاضلاب برخی از واحدها کمتر از 30 سانتی‌متر ارتفاع دارد این در حالی است که استاندارد ارتفاع باید حداقل یک متر باشد.

این مسئول با بیان اینکه شبکه داخلی آب و فاضلاب واحدها فرسوده و معیوب شده و اصلا قابل استفاده نیست، تصریح کرد: تعمیر و بازسازی این شبکه مشروط به انجام زیرساخت‌های لازم و جلوگیری از دوباره‌کاری، بیش از 500 میلیون تومان هزینه نیاز دارد.

وی هزینه مورد نیاز برای اجرای شبکه فاضلاب مسکن مهر را 2 میلیارد تومان برآورد کرد و اظهار داشت: اجرای شبکه فاضلاب در سطح شهر بر اساس برنامه تعیین شده پیش می‌رود و اتصال نقاط کور شهر به شبکه در اولویت است.

صفاری افزود: راه‌اندازی شبکه فاضلاب مسکن مهر در اولویت‌های بعدی و در نوبت قرار می‌گیرد اما در صورتی‌ که راه و شهرسازی بخواهد زودتر انجام شود اداره آب و فاضلاب شهری مشاور در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد تا اجرایی شود.

انتهای پیام /ف
برچسب ها: شبکه ، فاضلاب ، مسکن مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.