زنجان؛

ضرورت آموزش مسائل اجتماعی و مهارت های زندگی به دانش آموزان در مدارس

مدیر کل آموزش و پرورش زنجان گفت باید دانش آموزان در مدارس مسائل اجتماعی و مهارت های زندگی را یاد بگیرند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ،مدیرکل آموزش و پرورش استان در دیدار منتخبین اولیا ی دانش آموزان گفت: با توجه به حساسیت تعلیم و تربیت  و دشواری های موجود، بایستی تمام عوامل دخیل در حوزه تعلیم و تربیت  ارتباط داشته باشند که از مهمترین آنها برگزاری جلسات هم اندیشی با اولیای دانش آموزان می باشد
تمجیدی افزود این جلسه و جلسات بعدی فرایندی است  که شما اطلاعات وایده هایی که در اختیار  آموزش و پرورش قرار می دهید، احصا و با  روسای مناطق ونواحی ، مدیران مدارس و دبیران در میان گذاشته می شود و باز خورد لازم به اولیا ارائه خواهد شد.

وی ادامه داد: مشکلات امروزی آموزش و پرورش از قبیل  روش تدریس و مشکلات مالی و... دروضعیت مطلوب نیست و با وضعیت ایده آل فاصله زیادی وجود دارد.

تمجیدی به جایگاه رفیع تعلیم و تربیت اشاره اضافه کرد: همه ما در حال یادگیری  هستیم اعم از اولیا، دبیران و عوامل اجرایی اداره و مدرسه و این یادگیری ما را در برپایی جامعه مطلوب یاری خواهد کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به برگزاری کلاس های آموزش خانواده برای اولیای دانش آموزان گفت: باید دانش آموزان در مدارس مسائل اجتماعی و مهارت های زندگی را یاد بگیرند و فقط به کنکورمتمرکز نشوند و در این خصوص علاوه بر معلمان اولیا نیز همکاری لازم را داشته باشند.

 انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.