یزد؛

هشتمین دوره المپیاد ورزشی اساتید و کارکنان دانشگاه های فنی و حرفه ای سراسر کشور

هشتمین دوره المپیاد ورزشی اساتید و کارکنان دانشگاه های فنی و حرفه ای سراسر کشوربه میزبانی اردکان برگزارمی شود.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از
یزد؛ هادی سازگاری رییس دانشکده فنی و حرفه ای شهید بهشتی اردکان گفت: این مسابقات باحضور  320 شرکت کننده از 23 استان کشور28 دی ماه در رشته والیبال به رقابت خواهند پرداخت.

سازگاری با اشاره به اینکه شرکت کنندگان در دو گروه بانوان و آقایان در این دوره از المپیاد در اردکان حضور بهم خواهند رسانیدگفت : 17 تیم از آقایان و 8 تیم از شرکت کنندگان کارمند و اساتید این رقابت ها را بانوان تشکیل می دهند که طی 5 روز با هم به رقابت خواهند پرداخت..
سازگاری محل اسکان و برگزاری رقابت های بانوان را در دانشگاه پیام نور این شهر و محل اسکان و برگزاری مسابقات آقایان را در محل دانشکده فنی و حرفه ای اردکان اعلام کرد.

سازگاری افزود: از بین تیم های حاضر در این رقابت ها تیم های اول تا سوم برگزیده و تجلیل خواهند شد و به تمامی شرکت کنندگان از سوی هیئت والیبال شهرستان اردکان و دانشکده شهید بهشتی اردکان هدایایی اهدا خواهد شد.

وی ظرفیت بالای اردکان و جایگاه دانشکده فنی حرفه ای این شهرستان را یکی از دلایل میزبانی این رقابت ها بعنوان نماینده استان یزد دانست..
سازگاری گفت: برگزاری این مسابقات از طرف تمام ارگان های شهر با استقبال خوبی مواجه شد.

آموزشکده فنی و حرفه ای اردکان در مساحتی 18 هکتاری دارای هفت هزار متر کارگاه و ساختمان اداری و آموزشی بوده و پذیرای 1700 دانشجو در نه رشته کاردانی و چهار رشته کارشناسی می باشد. همچنین 60 درصد از دانشجویان این مرکز، بومی استان یزد بوده و 30 درصد از این دانشجویان بومی، ساکن اردکان می باشند.

 این مسابقات تاکنون در مراکز استان ها برگزار می شده و اردکان و کاشان نخستین شهرستان های کشور است که میزبانی این المپیاد را بر عهده می گیرند.


/انتهای پیام

برچسب ها: المپیاد ، ورزشی ، اردکان ، یزد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.