قزوین؛

ایجاد جبهه هوشمند در رسانه های داخلی ضروری است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: برای مقابله با توطئه های فرهنگی و جنگ نرم دشمن نیازمند ایجاد جبهه هوشمند در عرصه رسانه هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ حجت الاسلام علی معبودی  یادآورشد: امروز انقلاب اسلامی در دل مردم کشورهای اسلامی مانند سوریه و عراق نفوذ کرده و موجب امید و اعتماد به نفس مردم کشورهایی شده که در تیررس استکبار و تروریست ها قرار دارند و اگر مردم سوریه و عراق با قدرت در حال بازپس گیری سرزمینهای خود از چنگال داعش هستند به اتکا ایران اسلامی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اظهارداشت: در رسانه ها نیازمند جبهه ای هوشمند هستیم تا بتوانیم راههای نفوذ دشمن را شناسایی وآن را برملا کنیم و خود نیز به دامان آن نیفتیم.

وی اضافه کرد: از رسانه ها انتظار داریم موضوع حضور مستشاری ایران در سوریه را که برای دفاع از حریم حرم صورت گرفته بخوبی برای مردم بازگو کنند تا بدانیم اگر این حضور صورت نمی گرفت امروز شهرهای ما نیز نا امن بود و باید در داخل کشور با داعش روبرو می شدیم.

معبودی بیان کرد: دشمنان و حتی تکفیریها و داعش امروز قدرت رسانه ها را می دانند و از آن بخوبی استفاده می کنند اما ما در این زمینه ضعف هایی داریم که باید برطرف شود.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: هوشمند ، رسانه ، داخلی ، توطئه ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.