سرمربی تیم ملی کامپوند:

مسابقات فرانسه فرصتی برای قدرت‌نمایی در ترکیه است

احمدی گفت:‌مسابقات داخل سالن فرانسه فرصتی استثنایی برای حضوری موفق در جام‌جهانی ترکیه است.

مجید احمدی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آمادگی تیم ملی کامپوند برای شرکت در مسابقات داخل سالن فرانسه گفت: مسابقات جام‌جهانی تیر‌و‌کمان داخل سالن یکی از معتبر‌ترین مسابقاتی است که هر‌سال برگزار می‌شود و کشور‌های متعدد برای شرکت در این رقابت‌ها حاضر می‌شوند.

وی افزود: مسابقات فرانسه مرحله سوم جام‌جهانی امسال است و تیم ایران دومین حضورش را در جام‌جهانی تجربه می‌کند. برای حضور در این مسابقات 24 دی به فرانسه اعزام خواهیم شد.

وی افزود: مسابقات داخل سالن در 18 متر هر‌چند به نظر آسان می‌رسد اما اینگونه نیست و رقابت نزدیکی بین کمانداران حاکم است و ما رقابتی سخت با حریفان داریم.

احمدی گفت: 54 کشور مطرح این رشته در مسابقات فرانسه شرکت می‌کنند و برخی کشور‌ها تخصص بالای در مسابقات داخل سالن دارند و در جام‌جهانی هر سال در کشور‌های مختلف شرکت می‌کنند. بنابراین تجربه بالای در عملکرد کمانداران نقش مهمی دارد.

سر‌مربی تیم ملی افزود: با توجه به رکورد‌هایی که کمانداران در اردو داشتند بسیار امیدوارم که در این مرحله نسبت به مسابقه گذشته عملکرد بهتری داشته باشیم. هدف اصلی ما از شرکت در این مسابقات آمادگی برای حضور در مسابقات ترکیه است.

وی گفت: در جام‌جهانی فرانسه فقط تیم آقایان شرکت می‌کنند و تیم بانوان در اردو است تا برای مسابقات آنتالیا آماده شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار