مضایا در انتظار ورود کمک های انسان دوستانه

قرار است امروز کمک های انسان دوستانه به سه شهر محاصره شده سوریه، از جمله مضایا وارد شود.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه اینترنتی شبکه الجزیره گزارش داد انتظار می رود ورود کمک های انسان دوستانه به سه شهر محاصره شده سوریه، از جمله مضایا که موارد مرگ بر اثر گرسنگی در آن رو به افزایش است، آغاز شود.

خبرنگار الجزیره به نقل از منابع پزشکی و امداد رسانی اعلام کرد انتظار می رود ورود این کمک ها ساعت 8 صبح به شهرهای مضایا، فوعه و کفریا همسو با توافق صورت گرفته آغاز شود. برخی منابع پیشتر اعلام کرده بودند 80 درصد از آمادگی انجام این عملیات به سرانجام رسیده است. الجزیره مدعی شد در حالی انتظار ورود کمک های انسان دوستانه به شهر مضایا در استان "ریف دمشق" می رود که موارد مرگ به سبب گرسنگی که به علت محاصره 7 ماهه این شهر از سوی نیروهای دولتی بوقوع پیوسته، در حال افزایش است.

این شبکه در ادامه اعلام کرد مراکز پزشکی شاهد شمار زیادی از موارد مسمومیت شهروندان در اثر خوردن گیاهان و برگ درختان بوده اند. "ایهاب العقدی،" خبرنگار الجزیره در لبنان گزارش داد کاروان کمک های انسان دوستانه حامل 335 تن مواد غذایی، لباس و دارو به شهر مضایا خواهد رفت. این در حالی است که کاروان کمک های انسان دوستانه با 170 تن غذا، لباس و دارو با نظارت سازمان ملل از حمص عازم شهرهای فوعه و کفریا می شود.


انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار