والیبال انتخابی المپیک – برلین

ژرمن‌ها المپیک را از دست دادند/ لهستان برنز گرفت و مسافر ژاپن شد

تیم ملی والیبال آلمان با شکست مقابل لهستان در دیدار رده‌بندی مسابقات انتخابی المپیک شانس حضور در مسابقات المپیک ریو 2016 را از دست داد.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،رقابت‌های والیبال انتخابی المپیک 2016 اروپا ، با برگزاری دیدار رده‌بندی بین دو تیم آلمان و لهستان وارد روز پایانی خود شد. 
این دیدار در پایان با برتری تیم ملی والیبال لهستان مقابل آلمان به پایان رسید تا ژرمن‌ها با وجود میزبانی در این مسابقات و بهره‌مندی از حضور تماشاگرانش مقابل تیم ملی لهستان مغلوب شد و شانس حضور در رقابت‌های المپیک را از دست داد. 
تیم ملی لهستان در این دیدار در ست‌های دوم ، چهارم و پنجم با نتايج ٢٥ بر ٢٠، ٢٦ بر ٢٤ و ١٦ بر ١٤ مقابل حریف خود به برتری رسیدند و ست اول و سوم را با حساب ٢٥ بر ٢٠ و ٢٥ بر ١٦ به آلمانی‌ها واگذار کردند. تیم ملی لهستان با این پیروزی عنوان سومی این رقابت‌ها را از آن خود کرد. شاگردان آنتیگا پس از كسب اين عنوان باید در مسابقات انتخابی المپیک ژاپن حضور پیدا کرده و شانس خود را بار دیگر برای المپیکی شدن انتخاب کنند. 
لهستانی‌ها در رقابت‌های جام جهانی ژاپن که تابستان 2015 برگزار شد هم به مقام سوم رسیدند و از دستیابی به سهمیه المپیک در آن رقابت‌ها بازمانده بودند.
گروزر از تیم ملی آلمان با کسب 33 امتیاز موفق شد عنوان امتیاز آورترین بازیکن این دیدار را از ْآن خود کند.
دیدار فینال این مسابقات هم از ساعت 19 بین دو تیم ملی والیبال روسیه و فرانسه آغاز خواهد شد. قهرمان رقابت‌های والیبال انتخابی المپیک مجوز حضور در رقابت‌های المپیک 2016 ریو را کسب خواهد کرد و تیم‌های دوم و سوم برای حضور در مسابقات انتخابی بین قاره‌ای به ژاپن خواهند رفت. 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار