مستند سازی رادیویی دریچه تازه‌ای را می‌گشاید/ نوروز 95 همراه «راهیان نور» می‌شویم

سی و سه شبکه رادیویی برنامه‌های فاخری را در زمینه مستند سازی «راهیان نور» و تحکیم خانواده را به گوش شنوندگان خود خواهند رساند

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صبح امروز نشست خبری همایش مدیران شبکه‌های تلویزیونی استان‌ها با حضور ظفر مراغه‌ای مدیر کل صدای استان‌ها در سالن جلسات ساختمان اداری سازمان صدا و سیما برگزار شد.
 
در ابتدای این همایش، ظفر مراغه‌ای مدیر کل صدای استان‌ها گفت: بررسی ارتقای برنامه‌های رادیو،‌ افزایش جذب و نگهداشت شنونده‌های رادیو، بررسی‌راهکارهای ارتقای جذابیت، مدیریت فهرست پخش از جمله اهداف برگزاری این همایش است.
 
وی افزود: بخش‌های مختلفی را طی نه ماهه اول سال جاری بر اساس شاخص‌های چهارده گانه رصد کردیم و از صد امتیاز 70 امتیاز را کسب کردیم.
 
مراغه‌ای در خصوص مهم‌ترین بخش‌های رادیویی تصریح کرد: یکی از اولویت‌هایی که در بخش رادیو در نظر می‌گیریم در خصوص نامگذاری سال جدید و راهیان نور که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که هر ساله با بازخوردهای بسیاری  مواجه می‌شود.
 
وی در مورد آثار طنز فاخر در سی و سه شبکه رادیویی اظهار داشت: مدیر کل صدای استان‌ها در خصوص مستند سازی رادیویی عنوان کرد: مرکز سیمای استان‌ها در اصل قطب مستند سازی در رسانه  ملی است که می‌تواند این رویکرد بستر  بسیار خوبی را برای مستند سازان کشورمان مهیا کند و آثار ویژه‌ای را به گوش مردم برساند سرعت بالای رادیو  در انتقال پیام همیشه زبان زد همگان بود و ما با ترویج این برنامه‌ها می‌توانیم آثار حائز اهمیتی را به شنوندگانمان هدیه بدهیم.
 
وی افزود: همچنین برنامه‌های دیگری چون طنز  فاخر،‌آثار دفاع مقدس  و حوزه تحکیم بنیاد خانواده وافزایش جمعیت هم در دستور کارمان داریم که آنها هم می‌تواند چراغ‌های روشنی برای مردم کشورمان باشد.
 
وی ادامه داد:  هفت سین برنامه‌ای ویژه‌ای است که در ایام نوروز روی خط رادیویی ما قرار خواهد گرفت و آئین و رسوم شهرهای مختلف ایران را به گوش شنوندگان برساند.
 
وی در پایان در خصوص بازخورد مردم نسبت به برنامه‌های رادیویی خاطر نشان کرد: خوشبختانه 33 شبکه رادیویی با اقبال خوبی مواجه شده و ما تا به امروز 93 درصد رضایت مردمی را در پی داشتیم که امیدواریم در ادامه این مسیر و برنامه‌های ویژه‌ای که در آینده تقدیم شنوندگان خواهد شد با بازخوردهای خوبی روبرو شویم.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار