سنندج؛

فراخوان چهاردهمین جشنواره پژوهش‌ فرهنگی سال

مسوول دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان از اعلام فراخوان چهاردهمین جشنواره پژوهش‌ فرهنگی سال در بین کانون های مساجد و مراکز فرهنگی هنری استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، کامل گلباغی با اشاره به این فراخوان در بین کانون های مساجد و مراکز فرهنگی هنری استان گفت: از مراکز علمی و پژوهشی، پژوهشگران و صاحبنظران داخلی دعوت می‌شود یک نسخه از اثر پژوهشی خود را که در فاصله سال‌های ٩١ تا آذر ماه سال جاری انجام داده‌اند، به نشانی دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی زمان برگزاری این جشنواره را اسفند ماه سال جاری اعلام کرد و اظهارداشت: آثار پژوهشی می‌توانند در قالب طرح‌ پژوهشی، پایان‌نامه دکتری و کتاب ارائه شوند.

مسوول دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان اظهارداشت: برگزیدگان جشنواره فرهنگی سال علاوه بر دریافت لوح تقدیر، تندیس جشنواره و جایزه نقدی ویژه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به عضویت بنیاد ملی نخبگان درآمده و از حمایت های مادی و معنوی بهره‌مند می‌شوند.

وی اضافه کرد: مهلت ارسال ‌آثار برای شرکت در جشنواره، حداکثر تا پایان دی ماه امسال و زمان برگزاری جشنواره، اسفندماه سال جاری است.

انتهای پیام/ب
برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.