لرستان؛

نخستین اکران تالار ماه حوزه هنری لرستان

اکران خیریه مستند برای گونگادین بهشت نیست در تالار ماه حوزه هنری لرستان صورت می گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز لرستان؛ غلامرضا نعمت پور نویسنده و کارگردان فیلم مستند برای گونگادین بهشت نیست گفت: با همکاری حوزه هنری لرستان و کمپین پایان کارتن خوابی خرم آباد، فیلم مستند برای گونگادین بهشت نیست روز پنجشنبه یکم بهمن ماه در تالار تازه تاسیس حوزه هنری لرستان اکران خواهد شد.

وی افزود: همه عواید حاصل از فروش فیلم به نفع نیازمندان و تهیدستان جمع آوری می شود.

برنده سیمرغ بلورین سی و دومین جشنواره فیلم فجر ادامه داد: وقتی من شاهد تلاش های جمعی از دوستانمان در خصوص همیاری و کمک به اقشار ضعیف جامعه هستم بر خود واجب می دانم که از هر طریقی بتوانم در این کار خیر سهیم باشم و اکران فیلم مستند برای گونگادین بهشت نیست با توجه به استقبال مردم استان تنها کاری است که از دستم بر می آید.

نعمت پور همچنین گفت: اشتیاق و درخواست جمعی از دوستان و همشهریانم برای دیدن این فیلم مستند و خبرهایی در خصوص دیوارها و ایستگاه مهربانی در شهر خرم آباد مرا بر آن داشت که با اکران خیریه فیلم همگام با سایر مردم نوع دوستم در امر خیر کمک به بی بضاعتان و تهیدستان شهرم همگام شوم.

وی با بیان اینکه امیدوارم مردم فرهنگ دوست و خیر لرستان با حضور گرم و استقبال خود در این کار خیر فرهنگی گامی هر چند کوچک در رفع محرومیت گروهی از خانواده های بی بضاعت شهرمان بردارند خاطر نشان کرد: فرهنگ سازی برای نشان دادن عطوفت و مهربانی به همنوعان و جذب مشارکت مردمی در امور خیر، بهترین راه استحکام روابط اجتماعی است.

این کارگردان برجسته لرستانی افزود: امیدوارم هنرمندان با توجه به ظرفیت و تواناییهای خوبی که خداوند در وجودشان به ودیعه گذاشته در اینگونه امور پیشرو و پرچمدار باشند.

فیلم برای گونگادین بهشت نیست ساخته غلامرضا نعمت پور فیلمساز مرتبط با حوزه هنری لرستان سال گذشته جایزه نخست جشنواره ملی سینما حقیقت و سیمرغ بلورین سی و سومین جشنواره بین المللي فیلم فجر را در بخش مستند بلند به خود اختصاص داد. این فیلم ساز هم اکنون مشغول تولید فیلم مستند بمباران های خرم آباد به تهیه کنندگی حوزه هنری لرستان است.

انتهای پیام/ب

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.